Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Hankook to najstarszy producent opon z Korei, który podbił rynki oponiarskie na wszystkich kontynentach i jest obecnie 7 największym producentem opon. Firma, która została założona w 1941 roku, nieustannie udoskonala swoje produkty stosując innowacyjne technologie i dopasowując opony do zmieniających się potrzeb klientów, dzięki czemu nieustannie cieszy się zaufaniem kierowców na całym świecie. Hankook jest właścicielem 8 fabryk zlokalizowanych na 3 kontynentach, a ogumienie w nich powstające trafia do kierowców w 180 krajach.
Opony klasy premium to najbardziej zaawansowane technologicznie produkty na rynku. Nowatorskie rozwiązania pojawiają się na początku właśnie w oponach klasy wyższej. W efekcie oferują one doskonałą przyczepność niezależnie od warunków panujących na drodze, wysoki poziom komfortu, odporność na zużycie i małe opory toczenia. Opony klasy premium zajmują czołowe pozycje w testach organizowanych przez organizacje i czasopisma motoryzacyjne. Najważniejsze marki to: Michelin, Bridgestone, Pirelli, Continental, Nokian, Yokohama, Goodyear czy Dunlop.
Opis opony zimowej Hankook IceBear W300A w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję asymetryczną. Producentem modelu IceBear W300A jest marka Hankook, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Korea Południowa, Indie czy Chiny. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy premium otrzymujemy dożywotnią gwarancję producenta (dopóki wysokość rzeźby bieżnika jest większa niż 1,6 mm).Opis modelu
Opinie użytkowników o modelu IceBear W300A firmy Hankook znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Hankook IceBear W300A.
Wyniki dotyczą opon zimowych Hankook.
Hankook (IceBear W300A) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe to segment ogumienia, którego zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa w okresie od późnej jesieni do wczesnej wiosny, gdy średnie dobowe temperatury regularnie spadają poniżej 7 st. C. Rzeźba bieżnika opon zimowych wyposażona jest w specjalne nacięcia zwane lamelami, które wgryzają się w śnieg zwiększając stabilność samochodu. Z kolei ich elastyczna mieszanka zapewnia odpowiednią przyczepność w niskich temperaturach. W oponach zimowych najczęściej stosowana jest kierunkowa rzeźba bieżnika, ale w modelach do mocniejszych aut można spotkać też asymetryczną.
IceBear W300A (Hankook) posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik asymetryczny to rozwiązanie, które uznawane jest za najbardziej zaawansowane pod względem technologicznym. Bezpośrednio przekłada się to na osiągi takich opon. Rzeźba asymetryczna dzieli się na część zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza umożliwia zachowanie panowania nad samochodem podczas manewrowania, a druga odpowiada między innymi za odprowadzanie wody. Bieżnik asymetryczny najlepiej sprawdza się w samochodach o większej mocy. Oprócz bezpieczeństwa oferuje też odporność na nierównomierne zużycie i dobre tłumienie hałasu.Jak sprawdza się asymetryczny bieżnik w oponach firmy Hankook?