Zdarza się, że kierowcy dobierają swoje felgi, patrząc jedynie na odpowiednie dopasowanie średnicy, rozstawu i liczby śrub oraz otworu centralnego. Okazuje się później, że koła za bardzo wystają z nadkola lub zbyt głęboko się w nim chowają. Odpowiada za to współczynnik ET, czyli głębokość osadzenia felgi w nadkolu, tak zwany offset. Najprościej mówiąc, im wartość ET jest większa, tym głębiej opona chowa się w nadkolu i odwrotnie. Offset jest odległością pomiędzy osią symetrii felgi a piastą koła. W praktyce głębokość osadzenia informuje, jak głęboko schowa się nasze koło lub jak bardzo będzie wystawać. Współczynnik ET może być dodatni, na przykład ET 30, który mówi, jak głęboko felga schowa się w nadkolu. Z kolei współczynnik ET –30 informuje, jak bardzo wystawać będzie poza jego obrys. Można się spotkać również ze współczynnikami ET równymi zero. Oznacza to, że płaszczyzna montażowa koła zrównuje się idealnie z osią symetrii felgi. Mocowanie felgi w tej sytuacji przebiega dokładnie przez środek jej osi symetrii.