Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Matador to marka opon klasy ekonomicznej pochodząca ze Słowacji. Charakteryzują się one korzystną ceną, bezpieczeństwem użytkowania oraz komfortem jazdy w zróżnicowanych warunkach pogodowych. Początki działalności firmy sięgają aż 1925 roku, kiedy to Matador rozpoczął wytwarzanie artykułów gumowych różnego rodzaju. Obecnie marka wchodzi w skład niemieckiego koncernu Continental, dzięki któremu ma dostęp do innowacyjnych technologii i metod produkcyjnych, a także rozbudowanego systemu dystrybucji.
Opony klasy ekonomicznej są najczęściej wybierane przez kierowców mniejszych i słabszych aut, którzy nie pokonują zbyt dużych przebiegów rocznych, preferują spokojny styl jazdy albo po prostu poszukują oszczędności. Bardzo często opony klasy ekonomicznej korzystają ze starszych rozwiązań technologicznych w porównaniu do marek klasy średniej czy premium, ale także oferują dobry poziom osiągów w różnych obszarach. Najczęściej wybierane marki opon klasy ekonomicznej to Dębica, Kormoran, Barum czy Sava.
Opis opony całorocznej Matador MPS125 Variant All Weather w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie letnim i zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję symetryczną. Producentem modelu MPS125 Variant All Weather jest marka Matador, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Słowenia, Czechy, Słowacja czy Polska. Decydując się na wspomniane opony całoroczne klasy ekonomicznej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (5 lat od daty produkcji).Opis modelu Matador MPS125 Variant All Weather
Opinie użytkowników o modelu MPS125 Variant All Weather firmy Matador znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Matador MPS125 Variant All Weather.
Wyniki dotyczą opon wielosezonowych Matador.
Matador (MPS125 Variant All Weather) to model należący do grupy opon wielosezonowych. Opony całoroczne (lub wielosezonowe) to technologiczny kompromis pomiędzy modelami letnimi i zimowymi. Ich mieszanka gumowa jest twardsza od zimowych, ale z drugiej strony bardziej miękka od letnich. Bieżnik można z kolei podzielić na części letnią i zimową (ta druga ma więcej lameli, które poprawiają prowadzenie na śniegu). Na oponach całorocznych powinien znaleźć się symbol 3PMSF (trzech górskich szczytów z płatkiem śniegu) potwierdzający ich osiągi w zimowych warunkach.
MPS125 Variant All Weather (Matador) posiada symetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik symetryczny to rozwiązanie, które kiedyś było stosowane w samochodach osobowych. Obecnie tego typu rzeźbę można spotkać głównie w modelach przeznaczonych do aut dostawczych i ciężarowych. Cechą charakterystyczną takich opon jest to, że dwie połowy bieżnika mają taki sam wzór. W związku z tym kierunek toczenia czy sposób montażu nie mają tu znaczenia. Takimi oponami łatwo rotować na samochodzie, są odporne na zużycie, a ich koszt produkcji jest najniższy. Z drugiej strony oferują przeciętne osiągi związane z bezpieczeństwem.Jak sprawdza się symetryczna rzeźba bieżnika w oponach Matador MPS125 Variant All Weather?