Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Matador to marka opon klasy ekonomicznej pochodząca ze Słowacji. Charakteryzują się one korzystną ceną, bezpieczeństwem użytkowania oraz komfortem jazdy w zróżnicowanych warunkach pogodowych. Początki działalności firmy sięgają aż 1925 roku, kiedy to Matador rozpoczął wytwarzanie artykułów gumowych różnego rodzaju. Obecnie marka wchodzi w skład niemieckiego koncernu Continental, dzięki któremu ma dostęp do innowacyjnych technologii i metod produkcyjnych, a także rozbudowanego systemu dystrybucji.
Opony klasy ekonomicznej to takie marki, jak Dębica, Kormoran, Sava, Barum, Nexen, Dayton, Laufenn czy Imperial. Ich osiągi stoją na nieco niższym poziomie niż ma to w miejsce w przypadku modeli ze średniej lub wyższej półki, ale jednocześnie są też tańsze. Technologie stosowane w przypadku opon klasy ekonomicznej kilka sezonów wcześniej były obecne w oponach premium. Tego typu produkty są wybierane przez właścicieli małych aut, którzy preferują spokojny styl jazdy i nie pokonują rocznie dużej liczby kilometrów (jeżdżą głównie po mieście lub w ogóle sporadycznie użytkują samochód).
Opis opony letniej Matador MPS300 Maxilla AP w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie letnim. Sam bieżnik ma konstrukcję symetryczną. Producentem modelu MPS300 Maxilla AP jest marka Matador, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Słowenia, Polska, Czechy czy Słowacja. Decydując się na wspomniane opony letnie klasy ekonomicznej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (5 lat od daty produkcji).Opis modelu Matador MPS300 Maxilla AP
Opinie użytkowników o modelu MPS300 Maxilla AP firmy Matador znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Matador MPS300 Maxilla AP.
Wyniki dotyczą opon letnich Matador.
Matador (MPS300 Maxilla AP) to model należący do grupy opon letnich. Opony letnie to produkty, które są tworzone z myślą o zapewnieniu wysokiej przyczepności i sprawnego hamowania, a także komfortu jazdy i oszczędności paliwa w warunkach panujących na drogach w okresie od późnej wiosny do wczesnej jesieni - w temperaturach od 7 stopni powyżej zera aż po typowe dla letnich upałów. W oponach letnich (dzielących się na klasy budżetową, średnią i wyższą) stosowane są głównie bieżniki kierunkowe i asymetryczne. Jak kupić opony letnie? Najlepiej zapoznać się z ich etykietami, sprawdzić wyniki testów i opinie użytkowników.
MPS300 Maxilla AP (Matador) posiada symetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik symetryczny to rzeźba, w której dwie połowy opony są takie same. W efekcie można je dowolnie zamontować na samochodzie (kierunek toczenia czy strona opony nie mają tu znaczenia). Przekłada się to na dość przeciętne osiągi, szczególnie przy wyższych prędkościach. Z drugiej strony są one bardzo odporne na zużycie, a koszt ich projektowania i produkcji jest stosunkowo najniższy. W związku z tym bieżnik symetryczny można obecnie spotkać głównie w oponach dostawczych i ciężarowych.Matador MPS300 Maxilla AP z symetryczną rzeźbą bieżnika (wady i zalety)