Najczęściej stosowane fabryczne rozmiary opon letnich, zimowych lub całorocznych do Audi A4 to 195/65 R15, 205/55 R16, 225/55 R16, 225/45 R17, 225/50 R17 (większe rozmiary dotyczą głównie nowszych generacji i mocniejszych opcji silnikowych). Spośród opcjonalnych wymienia się głównie 235/40 R18, 255/35 R19 i 255/35 R18.
Michelin Pilot Alpin PA4 dominuje rynek motoryzacyjny wśród opon zimowych klasy premium. Przeznaczony jest głównie do samochodów o dużej mocy, limuzyn oraz SUV-ów. Idealnie pasuje do Audi A4 B6. Świetnie spełni oczekiwania kierowców, którzy od opon zimowych wymagają bardzo dużej precyzji, wysokiego współczynnika przyczepności i doskonałych właściwości jezdnych. Opony Michelin Pilot Alpin PA4 mają asymetryczną rzeźbę bieżnika, która idealnie sprawdza się w zimowych warunkach. Liczne usieciowanie lameli i szerokie rowki odprowadzające bardzo skutecznie osuszają oponę z nagromadzonej wody oraz usuwają śnieg i błoto z powierzchni styku z jezdnią, zapewniając doskonałe przyleganie i zapobiegając utracie trakcji nawet w trudnych warunkach. Wyprodukowane zostały z termoadaptacyjnej mieszanki gumowej z dodatkiem krzemionki, które doskonale kleją się drogi, dopasowują do panujących warunków, a przede wszystkim wykazują bardzo dużą trwałość i wytrzymałość.
Opony Semperit Speed Grip 2 zaprojektowano tak, aby spełniały największe oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców. Opona łączy ze sobą bardzo wysoką jakość wykonania i dobre parametry jezdne z bardzo przystępną i niską jak na tak dopracowany model ceną. Opony Semperit Speed Grip 2 charakteryzują się bardzo dużą trwałością. Oznacza to, że są wytrzymałe i odporne na panujące na drogach, często ciężkie, zimowe warunki, jednocześnie pozwalają pokonywać znaczne odległości bez obawy o utratę ich najlepszych właściwości. Specjalna, nowoczesna rzeźba bieżnika o zwiększonej liczbie lameli i krawędzi blokowych zapewnia znakomitą przyczepność na suchej, jak i zaśnieżonej drodze, a ułożenie bloków bieżnika skutecznie tłumi powstałe podczas jazdy drgania i redukuje emitowany przez nie hałas. Poprawiona sztywność żebra centralnego lepiej przenosi obciążenia i poprawia przyleganie opony. To sprawia, że lepiej trzyma się drogi nawet podczas gwałtownych manewrów i ostrych zakrętów, bez obaw o utratę sterowności. Specjalistycznie projektowane rowki centralne i lamele skutecznie osuszają powierzchnię opony z wody i usuwają zbierający się śnieg i błoto, dzięki czemu opona dobrze przylega do drogi, klei się i nie wpada w podsterowność.
Opony Vredestein Ultrac Satin to godny reprezentant ekonomicznej grupy opon. Łączy w sobie bardzo dobrą jakość i znakomite jak na tę klasę parametry z bardzo korzystną ceną, na którą na pewno skusi się niejeden posiadacz Audi A4. Opony Vredestein Ultrac Satin to nowoczesne ogumienie o całkowicie zmienionej konstrukcji i składzie mieszanki, w porównaniu z poprzednimi egzemplarzami tej marki. Doskonała przyczepność i bardzo krótka droga hamowania to efekt zastosowania mieszanki żywic i charakterystycznej dla tego modelu rzeźby bieżnika w kształcie litery Z. Asymetryczny profil opony i zoptymalizowana, powiększona powierzchnia styku z nawierzchnią to gwarancja dużej precyzji prowadzenia i niezawodności. Oponę zoptymalizowano i ulepszono pod każdym względem. Nowoczesne technologie wytwarzania, liczne testy i pomiary oraz innowacyjne metody projektowania pozwoliły obniżyć opory toczenia, co znacznie obniżyło spalanie paliwa, czyniąc model Vredestein Ultrac Satin niezwykle ekonomicznym. Dodatkowo udało się wydłużyć żywotność opon, co pozwala pokonywać znacznie większe odległości bez obaw o utratę najwyższej jakości właściwości jezdnych. Opony te cechują się bardzo dobrą przyczepnością i hamowaniem na suchej i mokrej drodze. Wilgotna nawierzchnia bardzo dobrze styka się z oponą, a nagromadzona woda jest skutecznie rozpraszana przez szerokie rowki obwodowe, które redukują zjawisko aquaplaningu.
Opony Kormora Ultra High Performance to ogumienie prosto z torów wyścigowych. Charakteryzuje się doskonałą przyczepnością i bardzo dużą wytrzymałością. Testowana i modyfikowana pod względem wyścigów samochodowych, w związku z czym musi wykazywać bardzo dobre parametry jezdne. Ma obniżone opory toczenia, co przekłada się korzystnie na zmniejszenie spalania. Asymetryczny bieżnik podzielono na dwie strefy. Część zewnętrzna odpowiada za przyczepność na suchej drodze, stabilizację i utrzymywanie toru jazdy oraz pewne i precyzyjne pokonywanie zakrętów. Wewnętrzny sektor odpowiada za skuteczne i szybkie odprowadzanie wody z powierzchni styku oraz osuszanie bieżnika w celu maksymalnego zwiększenia przyczepności. Cztery obwodowe kanały w połączeniu z licznymi rowkami skutecznie odprowadzają wodę i błoto, zwiększają trakcję i skracają drogę hamowania. Nowoczesna mieszanka gumowa, która została użyta do wytworzenia opon Kormoran UHP, została wzbogacona o krzemionkę. Sprawiło to nie tylko dużo lepsze przyleganie opony i przyczepność, ale też wydłużyło żywotność i ograniczyło nieregularne wycieranie się bieżnika, dzięki temu model ten oferuje nam znacznie większe przebiegi bez utraty najlepszych właściwości. Jest to model, który idealnie sprawdzi się u kierowców lubiących dynamiczną, a czasem nawet agresywną jazdę, a którym zależy na wysokim komforcie, bezpieczeństwie i niezawodności.