Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Opony Vredestein to doskonała propozycja dla wymagających kierowców, którzy od ogumienia oczekują maksymalnych osiągów, bezpieczeństwa na każdej nawierzchni i niezawodności w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych. Ta holenderska marka dostarczająca na rynek opony klasy premium należy do koncernu Apollo Tyres, dzięki któremu ma dostęp do innowacyjnych technologii i centrów badawczo-rozwojowych. Opony Vredestein powstają w fabrykach w Holandii, Tajlandii, Indonezji i Indiach, skąd trafiają do klientów na całym świecie.
Opony klasy premium (zwanej też wyższą) to najbardziej zaawansowane technologicznie modele na rynku. Wynika to z faktu stosowania innowacyjnych metod produkcji i doskonałych jakościowo materiałów. Wśród ogumienia tego segmentu największą popularnością cieszą się: Pirelli, Goodyear, Bridgestone, Hankook, Dunlop, Vredestein, Michelin, Nokian czy Continental. Na zakup opon klasy premium najczęściej decydują się kierowcy o dynamicznym stylu jazdy, posiadający mocny samochód czy pokonujący dużą liczbę kilometrów w ciągu roku.
Opis opony letniej Vredestein Ultrac Vorti w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie letnim. Sam bieżnik ma konstrukcję asymetryczną. Producentem modelu Ultrac Vorti jest marka Vredestein, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Holandia czy Indonezja. Decydując się na wspomniane opony letnie klasy premium otrzymujemy pełną gwarancję producenta (3 lata od daty zakupu).Opis modelu Vredestein Ultrac Vorti
Opinie użytkowników o modelu Ultrac Vorti firmy Vredestein znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Vredestein Ultrac Vorti.
Wyniki dotyczą modelu Ultrac Vorti.
Vredestein (Ultrac Vorti) to model należący do grupy opon letnich. Przy wyborze opon letnich warto kierować się parametrami, jakie oferują podczas najczęstszych dla tej pory roku warunków pogodowych – nagłych i intensywnych opadów, a także zmian temperatur i jazdy po rozgrzanej nawierzchni. W oponach letnich stosowane są wszystkie trzy rzeźby bieżnika – symetryczna, asymetryczna oraz kierunkowa, a wszystkie mają określone zalety w obszarach najbardziej kluczowych dla różnych potrzeb kierowców. Należy jednocześnie pamiętać, że opony letnie powinno się stosować gdy temperatura na zewnątrz przekracza 7°C.
Ultrac Vorti (Vredestein) posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika. Opony z bieżnikiem asymetrycznym dzielą się na dwa obszary – zewnętrzny i wewnętrzny. Takie modele wygląda jakby były przecięte na pół. Ma to ogromny wpływ na osiągi takiego ogumienia. Część zewnętrzna odpowiada za trakcję podczas dynamicznego manewrowania czy pokonywania zakrętów, a wewnętrzna umożliwia skuteczne hamowanie i przyspieszanie oraz odprowadza wodę spod opony. Oprócz tego bieżnik asymetryczny jest wyjątkowo odporny na nieregularne zużycie. Opony asymetryczne często są montowane w samochodach o dużej mocy.Vredestein Ultrac Vorti z asymetryczną rzeźbą bieżnika (wady i zalety)