Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Chińska marka Imperial dostarcza na rynek opony klasy ekonomicznej przeznaczone do codziennej jazdy. Dlaczego opony Imperial są cenione przez kierowców na całym świecie? Ze względu na zrównoważone osiągi w zróżnicowanych warunkach pogodowych, bezpieczeństwo eksploatacji, długą żywotność, a także niewygórowaną cenę. Imperial posiada niezwykle bogate portfolio opon do samochodów osobowych, SUV-ów, a także aut dostawczych, w którym mieści się ponad 250 rozmiarów opon trafiających do klientów z niemal 50 krajów.
Opony klasy ekonomicznej są wybierane przez kierowców, którzy nie dysponują zbyt dużym budżetem na zakup ogumienia, posiadają auto o mniejszej mocy lub preferują spokojny styl jazdy. W przypadku opon klasy ekonomicznej stosowane są bardziej uniwersalne bieżniki i nieco mniej zaawansowane mieszanki gumowe – często są to technologie obecne kilka sezonów wcześniej w oponach wyższych klas. Największą popularnością wśród opon klasy ekonomicznej cieszą się: Dębica, Kormoran, Sava, Barum, Nexen, Dayton, Laufenn czy Imperial.
Opis opony zimowej Imperial SnowDragon 3 w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję asymetryczną. Producentem modelu SnowDragon 3 jest marka Imperial, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy budżetowej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu
Opinie użytkowników o modelu SnowDragon 3 firmy Imperial znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Imperial SnowDragon 3.
Imperial (SnowDragon 3) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe to segment ogumienia, którego zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa w okresie od późnej jesieni do wczesnej wiosny, gdy średnie dobowe temperatury regularnie spadają poniżej 7 st. C. Rzeźba bieżnika opon zimowych wyposażona jest w specjalne nacięcia zwane lamelami, które wgryzają się w śnieg zwiększając stabilność samochodu. Z kolei ich elastyczna mieszanka zapewnia odpowiednią przyczepność w niskich temperaturach. W oponach zimowych najczęściej stosowana jest kierunkowa rzeźba bieżnika, ale w modelach do mocniejszych aut można spotkać też asymetryczną.
SnowDragon 3 (Imperial) posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika. Opony asymetryczne uznawane są za najbardziej zaawansowane technologicznie na rynku. Najczęściej spotyka się je w przypadku modeli premium, ale znajdziemy je też w ofertach marek klasy średniej czy ekonomicznej. Bieżnik opon asymetrycznych dzieli się na dwie części: zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza z nich odpowiada za zachowanie stabilności podczas manewrowania, a zadaniem drugiej jest odprowadzanie wody. Opony asymetryczne sprawdzają się w samochodach o większej mocy, dobrze tłumią hałasy i zużywają się najbardziej równomiernie.Jak sprawdza się asymetryczny bieżnik w oponach firmy Imperial?