Opony marki Kumho to południowokoreański produkt, który istnieje już ponad 70 lat. Pierwotnie ogumienie tej marki pojawiało się pod nazwą Samyang Tire, jednak od niespełna 50 lat produkty te wychodzą pod szyldem koreańskiego Kumho. Przez bardzo długi czas marka ta była częścią Kumho Asian Group, jednak po 2017 roku odłączyła się od chińskiego stowarzyszenia i samodzielnie tworzy innowacyjne opony. Południowokoreański producent bardzo dużą wagę przykłada do nowoczesnych, innowacyjnych, sportowych rozwiązań. Firma aktywnie uczestniczy i wspiera sporty motorowe stale rozwijając swoją markę. Inwestycja w sportowe rozwiązania pozwoliła osiągnąć ponadprzeciętny poziom bezpieczeństwa i zapewnić bardzo wysokie osiągi. Marka Kumho specjalizuje się w produkcji opon klasy średniej. Cechują się one bardzo dobrymi właściwościami i wysoką jakością, a dzięki wytwarzaniu ogumienia w krajach azjatyckich są one w korzystnej cenie. Marka Kumho swój sukces zawdzięcza również dobrej reklamie i aktywnemu wspieraniu sportowych rozgrywek. Dla przykładu Kumho widnieje jako sponsor w europejskiej Formule 3, pojawia się w światowych rozgrywkach koszykarskich NBA czy hiszpańskiej lidze piłki nożnej – La Liga. Jest również dostawcą opon do takich wyścigów jak Moto GP czy rajd Paryż–Dakar. Dzięki dużej rozpoznawalności marka Kumho utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Ogromnym sukcesem koreańskiej marki jest fakt, że na ich oponach z salonu wyjeżdżają samochody takich marek jak Audi, Mercedes czy Volkswagen. Patrząc na wymagania i normy, jakie trzeba spełnić, aby móc dostarczać opony do pierwszego montażu, śmiało można powiedzieć, że opony Kumho są dopracowane w każdym calu.