Opony letnie Tristar SportPower SUV - prezentacja modelu, korzyści z posiadania ogumienia klasy budżetowej, informacje o firmie Tristar, cena, wszystkie rozmiary, testy i opinie o SportPower SUV, zastosowanie opon letnich, wady i zalety bieżnika asymetrycznego oraz charakterystyka etykiety unijnej. Gwarancja na opony - 2 lata od daty zakupu.
Marka Tristar pojawiła się w branży oponiarskiej w 2013 roku, kiedy to belgijska firma Deldo z siedzibą w Brasschaat (prowincja Antwerpia) zdecydowała się wprowadzić na rynek europejski nową linię wysokiej jakości opon budżetowych. Produkcja opon Tristar na zlecenie Deldo odbywa się w Chinach. Tristar oferuje opony klasy budżetowej dla aut osobowych, SUV-ów i lekkich aut dostawczych. Produkty Tristar poddawane są obowiązkowej certyfikacji. Aktualnie firma może pochwalić się produkcją ponad 160 różnych typów i rozmiarów opon.
Opony klasy ekonomicznej (budżetowej) to optymalny wybór dla kierowców, którzy pokonują niewielkie przebiegi głownie w mieście i nie chcą przepłacać. Modele tej klasy sprawdzą się w niewielkich, miejskich autach o silnikach słabszej mocy i w przypadku kierowców prowadzących na co dzień spokojnie. Ich największą zaletą jest niewygórowana cena, przy czym gwarantują one bezpieczeństwo w kluczowych zakresach. Do najchętniej wybieranych marek opon klasy ekonomicznej należą: Neolin, Zeetex, Laufenn, Dayton, Apollo, Kormoran czy Matador.
Opis opony letniej Tristar SportPower SUV w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie letnim. Sam bieżnik ma konstrukcję asymetryczną. Producentem modelu SportPower SUV jest marka Tristar, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny. Decydując się na wspomniane opony letnie klasy budżetowej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu Tristar SportPower SUV
Opinie użytkowników o modelu SportPower SUV firmy Tristar znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Tristar SportPower SUV.
Miejsca opon letnich Tristar w testach oponiarskich:
Tristar (SportPower SUV) to model należący do grupy opon letnich. Opony letnie, jak sama ich nazwa wskazuje, przeznaczone są na sezon letni. W związku z tym cechują się określonymi parametrami gwarantującymi bezpieczną jazdę w czasie tej pory roku. Bieżnik opon letnich jest stosunkowo płaski, posiadający niewiele rowków i nacięć. Dzięki temu opona styka się z podłożem większą powierzchnią, a to przekłada się na lepszą przyczepność. Również mieszanka gumowa, z której zbudowano model letni różni się od tej stosowanej przy innych sezonach, a jej skład gwarantuje większą stabilność i twardość w wysokich temperaturach.
SportPower SUV (Tristar) posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik asymetryczny, obok kierunkowego, jest obecnie najczęściej stosowany w oponach do samochodów osobowych. Jego charakterystyczną cechą jest podział na część zewnętrzną i wewnętrzną, co pozwala uzyskać wysokie osiągi w zróżnicowanych warunkach pogodowych i przy wyższych prędkościach. Do zalet opon asymetrycznych należą też równomierne zużycie, dobre tłumienie wibracji i atrakcyjny wygląd. Tego typu opony są często wybierane przez posiadaczy mocniejszych samochodów i kierowców o dynamicznym stylu jazdy.
Etykieta unijna na oponach to doskonałe źródło informacji o ich podstawowych osiągach. W wielu przypadkach ułatwia ona porównanie wybranego modelu z innymi i podjęcie decyzji o zakupie. Na etykietach zawarte są informacje o poziomie oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego emitowanego przez opony. Wyglądem przypominają one oznaczenia znane ze sprzętu AGD/RTV. Za opory toczenia i przyczepność opony mogą otrzymać klasy od A do G, a za hałas zewnętrzny od 1 do 3 fal obok których znajduje się informacja o wartości emitowanego dźwięku w dB.
Opony letnie Tristar SportPower SUV występują w dwóch wariantach etykiet unijnych: C, C, 71dB oraz C, C, 72dB. Pierwsza litera we wspomnianych ciągach oznacza ocenę oporów toczenia (A-G), druga - hamowanie na mokrej nawierzchni (A-F), cyfry na końcu określają zewnętrzny hałas toczenia podawany w decybelach. Parametry etykiety w danym modelu, na stałe przypisane są do rozmiaru opony (nie ma możliwości wyboru).
Najważniejsze odnośniki: Inne modele letnie Tristar: Popularne opony letnie klasy budżetowej o bieżniku asymetrycznym:Zobacz również