Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Opony Imperial charakteryzują się niewygórowaną ceną, dobrymi parametrami w zakresie bezpieczeństwa oraz zrównoważonymi osiągami. Ta marka zaliczana do klasy ekonomicznej pochodzi z Chin, a obecnie trafia do kierowców z niemal 50 krajów na całym świecie. Dzięki dostępowi do zaawansowanych technologii i oparciu produkcji o europejską myśl technologiczną, opony Imperial spełniają oczekiwania użytkowników i zdobywają coraz większą popularność wśród kierowców szukających niedrogich i bezpiecznych opon.
Opony klasy ekonomicznej (lub innymi słowy budżetowej) oferują osiągi na dobrym poziomie, ale niższym niż w przypadku modeli ze średniej lub wyższej półki. Z drugiej strony są dostępne w najbardziej atrakcyjnych cenach. Opony klasy ekonomicznej są najczęściej kupowane przez posiadaczy małych aut, którzy preferują spokojny styl jazdy i nie pokonują rocznie dużej liczby kilometrów (jeżdżą głównie po mieście lub w ogóle sporadycznie użytkują samochód). Największą popularnością wśród opon klasy ekonomicznej cieszą się: Apollo, Matador, Barum, Premiorri, Kormoran, Riken, Achilles czy Dębica.
Opis opony całorocznej Imperial All Season Driver w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie letnim i zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję kierunkową. Producentem modelu All Season Driver jest marka Imperial, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny. Decydując się na wspomniane opony całoroczne klasy budżetowej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu Imperial All Season Driver
Opinie użytkowników o modelu All Season Driver firmy Imperial znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Imperial All Season Driver.
Imperial (All Season Driver) to model należący do grupy opon wielosezonowych. Opony całoroczne, zwane też wielosezonowymi, polecane są kierowcom, którzy mieszkają w miejscu o łagodnym klimacie (zima bez dużych mrozów, lato bez upałów). Ich właściwości stanowią kompromis pomiędzy osiągami opon letnich i zimowych. Opony całoroczne przystosowane są do jazdy na śniegu (świadczy o tym symbol trzech górskich szczytów z płatkiem śniegu). Ich bieżnik często dzieli na dwie strefy – bardziej zimową z lamelami i letnią. Opony całoroczne w nazwie mają zwykle skojarzenie z 4 porami roku: 4Seasons", "Quatrac", "All Season", "All Weather" itd.
All Season Driver (Imperial) posiada kierunkową rzeźbę bieżnika. Rzeźba opon kierunkowych przypomina literę V. Taki bieżnik sprawia, że woda i błoto pośniegowe są sprawnie i efektywnie odprowadzane spod opony zapewniając stabilne prowadzenie nawet podczas niesprzyjającej pogody. Taki atrakcyjny, dynamiczny wygląd bieżnika to także inne zalety - pewna jazda na suchej nawierzchni, a ponadto niższe opory toczenia, co przekłada się na zmniejszenie ilości spalanej benzyny. Należy pamiętać, że montując takie opony, ich kierunek toczenia musi być zgodny z kierunkiem ruchu samochodu, co zaznaczono strzałką na ogumieniu.Imperial All Season Driver z kierunkową rzeźbą bieżnika (wady i zalety)