Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Dunlop to marka opon pozycjonowana w klasie premium i korzystająca z rozwiązań technologicznych koncernu Goodyear. Opony Dunlop przeznaczone są dla kierowców, którzy preferują dynamiczny styl jazdy, a ich auta dysponują dużą mocą. Od wielu lat w oponach Dunlop stosowane są rozwiązania zapewniające najwyższy poziom przyczepności niezależnie od panujących warunków – dotyczy to modeli zarówno letnich, zimowych, jak i całorocznych. Są one także bardzo wytrzymałe i odporne na przyspieszone zużycie.
Opony klasy premium to najbardziej nowoczesne modele na rynku, które oferują najwyższy poziom osiągów. Opony tego typu często są wybierane do samochodów o dużej mocy, przez kierowców pokonujących dużą liczbę kilometrów w ciągu roku czy preferujących agresywny styl jazdy. Opony klasy premium to modele oferowane między innymi przez Michelin, Bridgestone, Pirelli, Continental, Nokian, Yokohama, Goodyear czy Dunlop. O jakości opon premium świadczą ich czołowe pozycje w rankingach, najwyższe klasy na etykietach oraz wiele pozytywnych recenzji kierowców.
Opis opony zimowej Dunlop SP LT60 w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję kierunkową. Producentem modelu SP LT60 jest marka Dunlop, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak RPA, Tajwan, Filipiny, Polska czy Japonia. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy premium otrzymujemy pełną gwarancję producenta (5 lat od daty produkcji).Opis modelu
Opinie użytkowników o modelu SP LT60 firmy Dunlop znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Dunlop SP LT60.
Wyniki dotyczą opon zimowych Dunlop.
Dunlop SP LT60 to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe charakteryzują się oznaczeniem w postaci symbolu 3PMSF (trzech górskich szczytów z płatkiem śniegu). Jest to rodzaj homologacji potwierdzającej ich właściwości na śniegu. Montuje się jej zwykle, gdy średnie temperatury dobowe spadają poniżej 7 st. C. W oponach zimowych najczęściej stosowana jest kierunkowa rzeźba bieżnika (najlepsze na wodzie, śniegu czy błocie pośniegowym), a w modelach do mocniejszych aut – asymetryczna. Aby znaleźć najlepsze opony zimowe, warto zapoznać się z opiniami użytkowników i wynikami testów.
SP LT60 (Dunlop) posiada kierunkową rzeźbę bieżnika. Opony kierunkowe mają układ rowków, który kształtem przypomina litery "V" lub "U". Często taka rzeźba jest też określana mianem jodełki. Największą zaletą bieżników kierunkowych jest doskonałe odprowadzanie wody i błota pośniegowego oraz dobre zachowanie na śniegu (20% większa odporność na aquaplaning w porównaniu do asymetryków). W związku z tym większość modeli zimowych to właśnie opony kierunkowe. Bieżnik kierunkowy oprócz tego oferuje bardzo dobre trzymanie toru jazdy podczas poruszania się na wprost i ma atrakcyjny wygląd.Kierunkowy bieżnik