Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Kumho to producent opon funkcjonujący na rynku od 1960 roku. Ta południowokoreańska firma początkowo nazywała się Samyang Tire, a dopiero w 1978 roku zmieniła nazwę na Kumho, co oznacza po koreańsku “jasne jezioro”. Opony Kumho są cenione przez kierowców na całym świecie ze względu na ich innowacyjność i niezawodność w zróżnicowanych warunkach. Ogumienie tej marki jest też chętnie wybierane przez takich producentów aut, jak: Volkswagen, Kia czy Hyundai na oryginalne wyposażenie w ich samochodach.
Opony klasy średniej dostępne są do każdego typu samochodu, ale najczęściej decydują się na nie posiadacze aut osobowych klasy miejskiej, kompaktowej czy średniej. Pod względem technologicznym opony klasy średniej ustępują modelom premium - stosowane są w nich nieco starsze rozwiązania technologiczne, co przekłada się na trochę niższe osiągi. Opony klasy średniej oferują najlepszy stosunek ceny do parametrów jezdnych. Popularne marki z klasy średniej to: Uniroyal, Fulda, Firestone, Kleber BFGoodrich czy Hankook.
Opis opony zimowej Kumho I'Zen RV KC15 w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję asymetryczną. Producentem modelu I'Zen RV KC15 jest marka Kumho, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny czy Korea Południowa. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy medium otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu
Opinie użytkowników o modelu I'Zen RV KC15 firmy Kumho znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Kumho I'Zen RV KC15.
Wyniki dotyczą modelu I'Zen RV KC15.
Kumho (I'Zen RV KC15) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe są projektowane w celu zapewnienia bezpiecznej i komfortowej jazdy w trudnych warunkach – na śniegu, lodzie, mokrej nawierzchni i generalnie w niskich temperaturach. W tym celu większość opon zimowych posiada kierunkowy bieżnik (asymetryczny jest stosowany w modelach do mocniejszych aut) pokryty gęstą siecią lameli, które wgryzają się w śnieg ułatwiając zachowanie kontroli nad pojazdem. Mieszanka gumowa opon zimowych jest dostosowana do niskich temperatur – zachowuje wówczas elastyczność, co przekłada się na dobrą przyczepność.
I'Zen RV KC15 (Kumho) posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik asymetryczny to rozwiązanie przeznaczone w szczególności do samochodów o większej mocy (typu SUV, luksusowych limuzyn czy o sportowym charakterze). Opony asymetryczne dzielą się na dwie części: zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza z nich odpowiada za trakcję podczas dynamicznego manewrowania czy pokonywania zakrętów. Zadaniem drugiej jest zapewnienie odpowiedniej przyczepności podczas hamowania i przyspieszania oraz odprowadzanie wody spod opony. Do zalet opon asymetrycznych należy także wysoka odporność na szybkie i nieregularne zużycie.Jak sprawdza się asymetryczny bieżnik w oponach firmy Kumho?