Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Linglong to chińska marka opon, która sprawdzi się w przypadku kierowców poszukujących niedrogiego, a jednocześnie bezpiecznego ogumienia do swojego samochodu. Doświadczenie w produkcji sięgające 1975 roku skutkuje nie tylko rozbudowaną ofertą modeli przeznaczonych do aut osobowych, ciężarowych, autobusów czy maszyn rolniczych, ale też postępującym zaawansowaniem technologicznym. Marka Linglong, która zajmuje 10 miejsce pod względem wielkości produkcji opon w rodzimych Chinach, intensywnie rozszerza swoją działalność na inne kontynenty.
Dzięki oponom klasy ekonomicznej, kierowcy którym zależy na oszczędnościach, mogą korzystać z ogumienia o zoptymalizowanych osiągach zapewniającego bezpieczeństwo jazdy, a przy tym nie przepłacać. Takie opony są bardzo dobrym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie użytkują często z samochodu, a odległości, które pokonują są niewielkie i w obrębie aglomeracji miejskiej. Budżetowe opony chwalą również kierowcy preferujący spokojny styl prowadzenia. Do najchętniej wybieranych marek tej klasy należą m.in.: Zeetex, Barum, Riken, Goodride, Dayton, Achilles oraz Dębica.
Opis opony zimowej Linglong Green-Max Winter VAN w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję symetryczną. Producentem modelu Green-Max Winter VAN jest marka Linglong, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny czy Tajlandia. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy budżetowej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu Linglong Green-Max Winter VAN
Opinie użytkowników o modelu Green-Max Winter VAN firmy Linglong znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Linglong Green-Max Winter VAN.
Linglong (Green-Max Winter VAN) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe to segment ogumienia, którego zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa w okresie od późnej jesieni do wczesnej wiosny, gdy średnie dobowe temperatury regularnie spadają poniżej 7 st. C. Rzeźba bieżnika opon zimowych wyposażona jest w specjalne nacięcia zwane lamelami, które wgryzają się w śnieg zwiększając stabilność samochodu. Z kolei ich elastyczna mieszanka zapewnia odpowiednią przyczepność w niskich temperaturach. W oponach zimowych najczęściej stosowana jest kierunkowa rzeźba bieżnika, ale w modelach do mocniejszych aut można spotkać też asymetryczną.
Green-Max Winter VAN (Linglong) posiada symetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik symetryczny to rozwiązanie, które jest najstarsze pod względem technologicznym. Jest ono także najtańsze pod względem projektowania i produkcji. Dwie połowy opony z omawianą rzeźbą są takie same, co sprawia, że można je dowolnie zamontować na samochodzie i niezależnie od kierunku toczenia pracują tak samo. W efekcie osiągi opon z bieżnikiem symetrycznym są dość przeciętne, szczególnie przy wyższych prędkościach. Bieżnik symetryczny można obecnie spotkać głównie w oponach ciężarowych i dostawczych.Opony symetryczne czyli charakterystyka bieżnika Linglong Green-Max Winter VAN