Poniżej lista wszystkich opon dostępnych w rozmiarze 275/60/20.
Opony letnie klasy premium firmy Continental w rozmiarze 275/60 R20. Model ContiCrossContact LX 2 posiada bieżnik o konstrukcji symetrycznej. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "119" informuje o maksymalnym obciążeniu (do 1360 kg) jakie może przenieść ogumienie podczas jazdy. Indeks "H" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 210 km/h) z jaką może poruszać się auto. Profil opon równa się 60 procent, średnica osadzenia felgi 20, natomiast szerokość wynosi 275 milimetrów. (więcej)
Opony całoroczne segmentu premium firmy Yokohama w rozmiarze 275 na 60 R20. Model Geolandar A/T G015 wyposażony został w bieżnik o budowie symetrycznej. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "115" pozwala na obciążenie opony do 1215 kg. Indeks "H" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 210 km/h) z jaką może poruszać się auto. Profil opon to 60 procent, średnica felgi 20″, natomiast szerokość równa się 275. (więcej)
Opony letnie klasy średniej (tanie i dobre) firmy Fulda w rozmiarze 275/60 R20. Model 4x4 Road został wyposażony w symetryczny wzór bieżnika. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "115" pozwala na obciążenie opony do 1215 kg. Indeks "H" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 210 km/h) z jaką może poruszać się auto. Opona ma 275 milimetrów szerokości, profil równa się 60, natomiast średnica felgi to 20. (więcej)
Opony letnie segmentu premium (dla wymagających kierowców) firmy Nokian w rozmiarze 275 60 20. Model Rotiiva AT został wyposażony w bieżnik o konstrukcji symetrycznej. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty zakupu. Nośność "115" informuje o maksymalnym obciążeniu (do 1215 kg) jakie może przenieść ogumienie podczas jazdy. Indeks "H" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 210 km/h) z jaką może poruszać się auto. Średnica opony to 20″, profil 60 %, natomiast szerokość wynosi 275 mm. (więcej)
Opony całoroczne klasy premium firmy Pirelli w rozmiarze 275/60 R20. Model Scorpion All Terrain Plus wyposażony został w symetryczny kształt bieżnika. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "115" informuje o maksymalnym obciążeniu (do 1215 kg) jakie może przenieść ogumienie podczas jazdy. Indeks "T" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 190 km/h) z jaką może poruszać się auto. Opona ma 275 mm szerokości, średnica osadzenia felgi równa się 20, natomiast profil wynosi 60. (więcej)
Dopasowane do 20-calowych felg opony produkują głównie marki specjalizujące się w ogumieniu klasy średniej i premium. Modele w rozmiarze 275/60R20 mają w ofercie m.in. takie koncerny jak Nokian, Pirelli, Bridgestone, Michelin, Continental czy Goodyear. Skąd jednak wiadomo, że opona pasuje do felgi o średnicy 20 cali czyli 50,8 centymetra? Informuje o tym ostatnia liczba w oznaczeniu rozmiaru, pozwalając szybko zidentyfikować bieżnik dopasowany do konkretnych potrzeb kupującego. O czym jednak mówią pozostałe symbole w umieszczonym na boku każdej opony oznaczeniu?
Pierwsze trzy cyfry składają się na wyrażoną w milimetrach szerokość bieżnika. Jest to bardzo istotna wartość – szersze opony cechują się krótszą droga hamowania i lepszą przyczepnością na zakrętach, podczas gdy węższe lepiej chronią przed aquaplaningiem i mają mniejsze opory toczenia. Ogumienie w rozmiarze 275 60 R20 ma bieżnik o szerokości 27,50 centymetrów. Informacja te będzie potrzebna również przy obliczaniu wysokości profilu.
Wysokość ścianki opony to inaczej jej profil. Jego rozmiar podawany jest po ukośniku w postaci wartości procentowej. Im jest ona mniejsza, tym niższą konstrukcję ma ściana boczna – dlatego też modele, w których wartość ta jest mniejsza niż 55-50% nazywamy oponami niskoprofilowymi. Dla rozmiaru 275/60 R20 obliczenie faktycznej wysokości wymaga określenia ile wynosi 60% z 275 milimetrów.
W alfanumerycznym zapisie rozmiaru znajduje się też informacja o rodzaju konstrukcji opony. Zasadniczo buduje się je w oparciu o promieniowe lub krzyżowe ułożenie kordów osnowy, nazywając odpowiednio oponami radialnymi (oznaczonymi literą "R") i diagonalnymi (oznaczonymi literą "D"). Pod koniec lat 40. opony krzyżowe zaczęły być wypierane przez zapewniające wyższe bezpieczeństwo i komfort jazdy ogumienie radialne. W tej chwili 98 na 100 opon dostępnych na rynku produkowane jest w technologii promieniowej.
Opony dopasowane do felg 20-calowych spotyka się w wielu samochodach – zaliczyć można do nich m.in. takie marki jak: BMW X5 i X6, Skoda Superb, Volvo XC90 i Renault Grand Scenic.