Poniżej lista wszystkich opon dostępnych w rozmiarze 335/30/20.
Opony letnie segmentu premium (najlepsze osiągi) marki Michelin w rozmiarze 335 30 20. Model Pilot Super Sport posiada asymetryczną kostrukcję bieżnika. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty zakupu. Nośność "108" informuje o maksymalnym obciążeniu (do 1000 kg) jakie może przenieść ogumienie podczas jazdy. Indeks "Y" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 300 km/h) z jaką może poruszać się auto. Opona ma 335 milimetrów szerokości, średnica osadzenia równa się 20, natomiast profil wynosi 30. (więcej)
Opony letnie klasy premium (najlepsze osiągi) marki Pirelli w rozmiarze 335/30ZR20. Model P Zero został wyposażony w asymetryczną kostrukcję bieżnika. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "104" pozwala na obciążenie opony do 900 kg. Indeks "Y" umożliwia poruszanie się pojazdem z prędkością do 300 km/h. Średnica osadzenia felgi równa się 20, szerokość 335 milimetrów, natomiast profil wynosi 30 %. (więcej)
Opony letnie klasy premium (dla profesjonalistów) firmy Pirelli w rozmiarze 335 30 ZR20. Model P Zero Corsa Asimmetrico 2 posiada bieżnik o konstrukcji asymetrycznej. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "104" pozwala na obciążenie opony do 900 kg. Indeks "Y" umożliwia poruszanie się pojazdem z prędkością do 300 km/h. Średnica felgi równa się 20, profil 30, natomiast szerokość to 335 milimetrów. (więcej)
Opony zimowe segmentu premium marki Pirelli w rozmiarze 335/30R20. Model SottoZero 2 został wyposażony w asymetryczny kształt bieżnika. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "104" informuje o maksymalnym obciążeniu (do 900 kg) jakie może przenieść ogumienie podczas jazdy. Indeks "W" umożliwia poruszanie się pojazdem z prędkością do 270 km/h. Profil opon równa się 30, średnica felgi 20 cali, natomiast szerokość to 335. (więcej)
Opony zimowe klasy premium marki Pirelli w rozmiarze 335/30 R20. Model SottoZero 2 ma bieżnik o rzeźbie asymetrycznej. Opona objęta jest pełną gwarancją producenta, której okres wynosi 5 lat od daty produkcji. Nośność "104" informuje o maksymalnym obciążeniu (do 900 kg) jakie może przenieść ogumienie podczas jazdy. Indeks "W" informuje o maksymalnej dopuszczalnej prędkości (do 270 km/h) z jaką może poruszać się auto. Opona ma 335 milimetrów szerokości, średnica osadzenia felgi równa się 20, natomiast profil wynosi 30 procent. (więcej)
Dopasowane do 20-calowych felg opony produkują głównie marki specjalizujące się w ogumieniu klasy średniej i premium. Modele w rozmiarze 335/30R20 mają w ofercie m.in. takie koncerny jak Nokian, Pirelli, Bridgestone, Michelin, Continental czy Goodyear. Skąd jednak wiadomo, że opona pasuje do felgi o średnicy 20 cali czyli 50,8 centymetra? Informuje o tym ostatnia liczba w oznaczeniu rozmiaru, pozwalając szybko zidentyfikować bieżnik dopasowany do konkretnych potrzeb kupującego. O czym jednak mówią pozostałe symbole w umieszczonym na boku każdej opony oznaczeniu?
Pierwsze trzy cyfry składają się na wyrażoną w milimetrach szerokość bieżnika. Jest to bardzo istotna wartość – szersze opony cechują się krótszą droga hamowania i lepszą przyczepnością na zakrętach, podczas gdy węższe lepiej chronią przed aquaplaningiem i mają mniejsze opory toczenia. Ogumienie w rozmiarze 335/30R20 ma bieżnik o szerokości 33,50 centymetrów. Informacja te będzie potrzebna również przy obliczaniu wysokości profilu.
Wysokość ścianki opony to inaczej jej profil. Jego rozmiar podawany jest po ukośniku w postaci wartości procentowej. Im jest ona mniejsza, tym niższą konstrukcję ma ściana boczna – dlatego też modele, w których wartość ta jest mniejsza niż 55-50% nazywamy oponami niskoprofilowymi. Dla rozmiaru 335/30 R20 obliczenie faktycznej wysokości wymaga określenia ile wynosi 30% z 335 milimetrów.
W alfanumerycznym zapisie rozmiaru znajduje się też informacja o rodzaju konstrukcji opony. Zasadniczo buduje się je w oparciu o promieniowe lub krzyżowe ułożenie kordów osnowy, nazywając odpowiednio oponami radialnymi (oznaczonymi literą "R") i diagonalnymi (oznaczonymi literą "D"). Pod koniec lat 40. opony krzyżowe zaczęły być wypierane przez zapewniające wyższe bezpieczeństwo i komfort jazdy ogumienie radialne. W tej chwili 98 na 100 opon dostępnych na rynku produkowane jest w technologii promieniowej.
Opony dopasowane do felg 20-calowych spotyka się w wielu samochodach – zaliczyć można do nich m.in. takie marki jak: BMW X5 i X6, Skoda Superb, Volvo XC90 i Renault Grand Scenic.