Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Opony Sava pozycjonowane są w klasie ekonomicznej ze względu na zoptymalizowane osiągi na różnych nawierzchniach i niewygórowaną cenę. Historia marki sięga aż 1920 roku, a dzięki ciągłemu odpowiadaniu na potrzeby rynku i doskonaleniu technologii produkcji, obecnie opony Sava cenione są przez kierowców na całym świecie. Producent dostarcza na rynek opony osobowe, dostawcze i przeznaczone do aut ciężarowych, a za sprawą przynależności marki do koncernu Goodyear, jakość produktów dostarczanych klientom pozostaje zawsze na najwyższym poziomie.
Opony klasy ekonomicznej oferowane są w ramach marek Barum, Dayton, Dębica, Kormoran, Sava i wielu innych (w tym pochodzących z Chin). Tego typu produkty charakteryzują się dobrymi osiągami w różnych warunkach drogowych, ale o nieco niższym poziomie niż opony klasy średniej czy premium. Z tego powodu opony klasy ekonomicznej polecane są kierowcom mniejszych i słabszych aut, którzy nie pokonują zbyt dużych przebiegów rocznych, preferują spokojny styl jazdy albo po prostu poszukują oszczędności.
Opis opony zimowej Sava Trenta M+S w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję symetryczną. Producentem modelu Trenta M+S jest marka Sava, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Polska, Niemcy, Słowacja, Słowenia czy Francja. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy ekonomicznej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (5 lat od daty produkcji).Opis modelu
Opinie użytkowników o modelu Trenta M+S firmy Sava znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Sava Trenta M+S.
Wyniki dotyczą opon zimowych Sava.
Sava Trenta M+S to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe to produkty, których konstrukcja umożliwia bezpieczne w podróżowanie w trudnych warunkach od późnej jesieni do wczesnej wiosny. Mieszanka gumowa takich opon zachowuje swoje właściwości w mroźne dni, a bieżnik pokryty lamelami ułatwia zapanowanie nad samochodem na śniegu, wodzie i błocie pośniegowym. Najczęściej spotykaną rzeźbą w przypadku opon zimowych jest kierunkowa, następnie asymetryczna (w mocniejszych samochodach). Przed zakupem opon na zimę warto zapoznać się opiniami kierowców czy wynikami testów opon. Pozwoli to wybrać najlepszy model dla siebie.
Trenta M+S (Sava) posiada symetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik symetryczny to rzeźba, w której obie połówki mają taki sam kształt, a opona pracuje w jednakowy sposób niezależnie od kierunku jazdy i sposobu montażu. Takie rozwiązanie przekłada się na dość przeciętne osiągi (szczególnie przy wyższych prędkościach i na mokrej nawierzchni), dlatego w przypadku opon osobowych takie rozwiązanie jest obecnie stosowane niezwykle rzadko. Do zalet takich produktów należy przede wszystkim niska cena (dotyczy aut osobowych). Opony symetryczne można częściej spotkać w przypadku samochodów dostawczych.Jak sprawdza się symetryczna rzeźba bieżnika w oponach Sava?