Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Tracmax to marka opon należąca do Crowntyre Industrial Co. Ltd. z Chin. Jest producentem, który oferuje szeroki wybór opon we wszystkich segmentach rynku. Opony Tracmax posiadają certyfikaty ISO 9001, DOT, ECE, SASOBGCC i INMETRO, spełniając wszystkie aktualne normy bezpieczeństwa, a także najbardziej rygorystyczne wymagania jakościowe. Zostały opracowane i wyprodukowane w prowincji Shandong w Chinach. Firma znana jest z ekologicznego podejścia do produkcji opon przy wykorzystaniu światowej klasy technologii i innowacji.
Dzięki oponom klasy ekonomicznej, kierowcy którym zależy na oszczędnościach, mogą korzystać z ogumienia o zoptymalizowanych osiągach zapewniającego bezpieczeństwo jazdy, a przy tym nie przepłacać. Takie opony są bardzo dobrym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie użytkują często z samochodu, a odległości, które pokonują są niewielkie i w obrębie aglomeracji miejskiej. Budżetowe opony chwalą również kierowcy preferujący spokojny styl prowadzenia. Do najchętniej wybieranych marek tej klasy należą m.in.: PowerTrac, Premiorri, Neolin, Sunny, Firemax, Sava oraz Dayton.
Opis opony zimowej Tracmax X-privilo VS450 w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję symetryczną. Producentem modelu X-privilo VS450 jest marka Tracmax, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy budżetowej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu Tracmax X-privilo VS450
Opinie użytkowników o modelu X-privilo VS450 firmy Tracmax znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Tracmax X-privilo VS450.
Tracmax (X-privilo VS450) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe są przystosowane do jazdy w trudnych warunkach drogowych spotykanych w okresie od późnej jesieni do wczesnej wiosny, gdy średnia dobowa temperatura spada poniżej 7 st. C. Bieżnik opon zimowych ma najczęściej rzeźbę kierunkową, w przypadku mocniejszych aut spotyka się też modele asymetryczne. Opony zimowe pokryte są siecią lameli, które wspomagają prowadzenie na śniegu i lodzie, a system rowków odprowadza błoto pośniegowe i wodę. Mieszanka gumowa opon zimowych zachowuje przyczepność w niskich temperaturach.
X-privilo VS450 (Tracmax) posiada symetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik symetryczny to rozwiązanie, które jest najstarsze pod względem technologicznym. Jest ono także najtańsze pod względem projektowania i produkcji. Dwie połowy opony z omawianą rzeźbą są takie same, co sprawia, że można je dowolnie zamontować na samochodzie i niezależnie od kierunku toczenia pracują tak samo. W efekcie osiągi opon z bieżnikiem symetrycznym są dość przeciętne, szczególnie przy wyższych prędkościach. Bieżnik symetryczny można obecnie spotkać głównie w oponach ciężarowych i dostawczych.Symetryczny bieżnik opon Tracmax X-privilo VS450 (charakterystyka, wady oraz zalety)