Opony całoroczne Tristar All Season Power - prezentacja modelu, korzyści z posiadania ogumienia klasy budżetowej, informacje o firmie Tristar, cena, wszystkie rozmiary, testy i opinie o All Season Power, zastosowanie opon wielosezonowych, wady i zalety bieżnika kierunkowego oraz charakterystyka etykiety unijnej. Gwarancja na opony - 2 lata od daty zakupu.
Marka Tristar pojawiła się w branży oponiarskiej w 2013 roku, kiedy to belgijska firma Deldo z siedzibą w Brasschaat (prowincja Antwerpia) zdecydowała się wprowadzić na rynek europejski nową linię wysokiej jakości opon budżetowych. Produkcja opon Tristar na zlecenie Deldo odbywa się w Chinach. Tristar oferuje opony klasy budżetowej dla aut osobowych, SUV-ów i lekkich aut dostawczych. Produkty Tristar poddawane są obowiązkowej certyfikacji. Aktualnie firma może pochwalić się produkcją ponad 160 różnych typów i rozmiarów opon.
Opony klasy ekonomicznej to idealna propozycja dla kierowców, którzy chcą zaoszczędzić na zakupie opon, pokonują małe przebiegi roczne, posiadają samochód o mniejszej mocy lub preferują spokojny styl jazdy. Opony ekonomiczne produkowane są w oparciu o nieco starsze technologie, niż modele ze średniej lub wyższej półki i z tego wynika ich niższa cena. Oferują dobre osiągi na suchej i mokrej nawierzchni oraz panowanie nad samochodem w warunkach zimowych. Do marek klasy ekonomicznej zaliczają się m.in. Neolin, Imperial, PowerTrac, Riken, Apollo, Premiorri czy Kormoran.
Opis opony całorocznej Tristar All Season Power w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie letnim i zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję kierunkową. Producentem modelu All Season Power jest marka Tristar, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Chiny. Decydując się na wspomniane opony całoroczne klasy budżetowej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (2 lata od daty zakupu).Opis modelu Tristar All Season Power
Opinie użytkowników o modelu All Season Power firmy Tristar znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Tristar All Season Power.
Klasyfikacja modelu All Season Power wg popularnych organizacji:
Miejsca opon wielosezonowych Tristar w testach oponiarskich:
Tristar (All Season Power) to model należący do grupy opon wielosezonowych. Opony całoroczne (lub wielosezonowe) to technologiczny kompromis pomiędzy modelami letnimi i zimowymi. Ich mieszanka gumowa jest twardsza od zimowych, ale z drugiej strony bardziej miękka od letnich. Bieżnik można z kolei podzielić na części letnią i zimową (ta druga ma więcej lameli, które poprawiają prowadzenie na śniegu). Na oponach całorocznych powinien znaleźć się symbol 3PMSF (trzech górskich szczytów z płatkiem śniegu) potwierdzający ich osiągi w zimowych warunkach.
All Season Power (Tristar) posiada kierunkową rzeźbę bieżnika. Opony kierunkowe uznawane są z najlepsze rozwiązanie na trudne warunki pogodowe. Charakteryzują się 20% większą odpornością na aquaplaning w porównaniu do modeli asymetrycznych. Bardzo dobrze odprowadzają wodę, błoto pośniegowe czy śnieg. Opony kierunkowe można rozpoznać po kształcie rowków, który przypomina "V" i "U" lub charakterystyczną jodełkę. Podczas montażu należy pamiętać o założeniu ich głównie z kierunkiem jazdy (oznaczenie "Rotation" na ścianie bocznej). Opony kierunkowe są spotykane wśród modeli letnich, zimowych i całorocznych.
Etykieta unijna na oponach ułatwia szybkie zapoznanie się z podstawowymi osiągami poszczególnych modeli i ich porównanie z innymi. Wyglądem etykieta przypomina te znane ze sprzętu AGD/RTV i informuje o poziomie oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego emitowanego przez opony. Za pierwsze dwa parametry opony mogą otrzymać klasy od A do G (z tym, że D nie jest przyznawana), a za trzeci maksymalnie 3 fale obok których w decybelach przedstawiony jest wynik pomiaru emitowanego hałasu.
Opony całoroczne Tristar All Season Power występują w dwóch wariantach etykiet unijnych: C, B, 71dB oraz E, B, 71dB. Pierwsza litera we wspomnianych ciągach oznacza ocenę oporów toczenia (A-G), druga - hamowanie na mokrej nawierzchni (A-F), cyfry na końcu określają zewnętrzny hałas toczenia podawany w decybelach. Parametry etykiety w danym modelu, na stałe przypisane są do rozmiaru opony (nie ma możliwości wyboru).
Najważniejsze odnośniki: Popularne opony całoroczne klasy budżetowej o bieżniku kierunkowym:Zobacz również