Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Opony Uniroyal produkowane są w oparciu o rozwiązania koncernu Continental, a pod względem cenowo-jakościowym pozycjonowane w klasie średniej. Do najbardziej popularnych modeli marki należą: letnie RainExpert 3 i Rainsport 3, wśród zimowych często wybierany jest model MS Plus 77, a z całorocznych AllSeasonExpert 2. Opony Uniroyal słyną z doskonałego zachowania na mokrej nawierzchni, dlatego symbolem marki od wielu lat jest parasolka. Wynika to ze stosowania nowoczesnych rozwiązań, np. technologii skóry rekina.
Opony klasy średniej charakteryzują się najlepszym stosunkiem ceny do parametrów. Często ogumienie tej klasy bazuje na rozwiązaniach z opon klasy premium, które były nowością kilka lat wcześniej. Opony klasy średniej zapewniają bezpieczną jazdę i wysokie osiągi, ich zaletą jest też fakt, że sprawdzają się w samochodach większości segmentów. Zaliczamy do nich tak doświadczone i cieszące się popularnością wśród kierowców marki, jak: Firestone, Kleber, Nexen, Uniroyal, Kumho oraz Cooper.
Opis opony zimowej Uniroyal Snow Max 3 w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję kierunkową. Producentem modelu Snow Max 3 jest marka Uniroyal, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Portugalia, Rumunia, Czechy czy Francja. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy medium otrzymujemy pełną gwarancję producenta (7 lat od daty zakupu).Opis modelu Uniroyal Snow Max 3
Opinie użytkowników o modelu Snow Max 3 firmy Uniroyal znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Uniroyal Snow Max 3.
Wyniki dotyczą opon zimowych Uniroyal.
Uniroyal (Snow Max 3) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe mają za zadanie zapewnić bezpieczną i komfortową jazdę w trudnych warunkach pogodowych - na śniegu, lodzie, mokrej nawierzchni i generalnie w niskich temperaturach. W związku z tym w oponach zimowych zwykle jest stosowany bieżnik kierunkowy (rzadziej asymetryczny). Cała powierzchnia bieżnika opon zimowych pokryta jest siecią lameli (drobnych nacięć), które wgryzając się w śnieg czy lód zwiększają poziom kontroli nad samochodem. Z kolei elastyczna mieszanka gumowa poprawia przyczepność w zimne dni.
Snow Max 3 (Uniroyal) posiada kierunkową rzeźbę bieżnika. Bieżnik kierunkowy najczęściej można spotkać w przypadku opon zimowych, ale trzeba pamiętać, że równie dobrze sprawdza się on także w przypadku modeli przeznaczonych na lato. Opony kierunkowe doskonale sprawują się na mokrej, zaśnieżonej czy zabłoconej nawierzchni. Bieżnik kierunkowy zapewnia o 20% większą odporność na aquaplaning w porównaniu z innymi rzeźbami. Oprócz tego oferuje doskonałą stabilność podczas jazdy na wprost i ma atrakcyjny wygląd. Opony z bieżnikiem kierunkowym są montowane zarówno w mniejszych, jak i większych i mocniejszych autach.Jak sprawdza się kierunkowy bieżnik w oponach Uniroyal Snow Max 3?