Prezentacja, test, opinie, wszystkie rozmiary...
Viking to opony klasy ekonomicznej, które sprawdzają się podczas codziennej jazdy i są cenione przez kierowców preferujących spokojny styl jazdy. Ta stworzona w Norwegii marka należy do koncernu Continental. Dzięki temu nie tylko korzysta z rozbudowanego systemu dystrybucyjnego niemieckiego giganta, ale ma także dostęp do zaawansowanych technologicznie rozwiązań. W ofercie Viking znajdują się opony do samochodów osobowych, SUV-ów i lekkich aut dostawczych radzące sobie w zróżnicowanych warunkach pogodowych zarówno latem, jak i zimą.
Opony klasy ekonomicznej to idealna propozycja dla kierowców, którzy chcą zaoszczędzić na zakupie opon, pokonują małe przebiegi roczne, posiadają samochód o mniejszej mocy lub preferują spokojny styl jazdy. Opony ekonomiczne produkowane są w oparciu o nieco starsze technologie, niż modele ze średniej lub wyższej półki i z tego wynika ich niższa cena. Oferują dobre osiągi na suchej i mokrej nawierzchni oraz panowanie nad samochodem w warunkach zimowych. Do marek klasy ekonomicznej zaliczają się m.in. Dębica, Sava, Barum czy Kormoran.
Opis opony zimowej Viking WinTech w pigułce. Prezentowany model (jak już wspomniałem) stworzony został z myślą o sezonie zimowym. Sam bieżnik ma konstrukcję kierunkową. Producentem modelu WinTech jest marka Viking, której fabryki zlokalizowane zostały w takich krajach jak Francja, Niemcy czy Portugalia. Decydując się na wspomniane opony zimowe klasy ekonomicznej otrzymujemy pełną gwarancję producenta (5 lat od daty produkcji).Opis modelu
Opinie użytkowników o modelu WinTech firmy Viking znajdziesz w sekcji komentarzy, na dole strony. Jeżeli użytkowałeś prezentowany model opony, zachęcam do podzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz spostrzeżeniami. Tutaj dodasz opinię na temat opon Viking WinTech.
Wyniki dotyczą modelu WinTech.
Viking (WinTech) to model należący do grupy opon zimowych. Opony zimowe to produkty, które zapewniają bezpieczeństwo na śniegu, błocie pośniegowym, wodzie i w niskich temperaturach (średnio poniżej 7 st. C). Bieżnik opon zimowych najczęściej jest kierunkowy, a w przypadku modeli do mocniejszych aut zwykle mamy do czynienia z asymetrycznym. Każdy z tych bieżników pokryty jest siecią lameli – nacięć poprawiających stabilność na śliskiej nawierzchni. Opony letnie zimą nie sprawdzają się, ponieważ nie posiadają takich rozwiązań. Pomocne w wyborze opon zimowych są testy i opinie kierowców.
WinTech (Viking) posiada kierunkową rzeźbę bieżnika. Kierunkowa rzeźba bieżnika to najlepszy wybór dla kierowców, którzy oczekują od opon doskonałego prowadzenia na wodzie, błocie pośniegowym czy śniegu (jest ona stosowana w modelach letnich, zimowych i całorocznych. Oferują one 20% większą odporność na aquaplaning w porównaniu do opon asymetrycznych. Opony kierunkowe można rozpoznać po rowkach ukośnych, które zbiegają się do centrum opony (układ bieżnika przypomina litery "V" lub "U"). Opony kierunkowe należy zawsze montować zgodnie z kierunkiem toczenia (oznaczenie "Rotation" znajduje się na ścianie bocznej).Jak sprawdza się kierunkowy bieżnik w oponach firmy Viking?