Od powstania niemieckiej firmy Continental minęło prawie 150 lat. Początkowo marka nie była kojarzona z wytwarzaniem opon. Stanowiły one jedynie drobną część produkcji, która obejmowała również m.in. elementy do podwozi, układów napędowych, układów hamulcowych. Dziś na tych i wielu innych podzespołach (m.in. elektronika samochodowa) widnieje logo przedstawiające czarnego konia na żółtym tle. Pierwsze skrzypce odgrywają jednak opony, które przyniosły firmie międzynarodowy rozgłos i miliardowe zyski.
Pierwszy poważny sukces nadszedł w 1904 roku – wyprodukowanie pierwszej na świecie opony bieżnikowej dla aut osobowych. Skutki tej rewolucji widzimy do dziś. Opony bieżnikowe są obecnie standardem. Producenci natomiast zaciekle walczą, by to ich bieżniki nosiły miano najlepszych. I mimo upływu lat, Continental nadal może poszczycić się czołową pozycją w tej walce. Na sukces firmy pracują wysoko wykwalifikowani inżynierowie z centrum technologicznego w Hanowerze. Ogromne sumy przeznaczane na rozwój innowacji pozwalają nie tylko nadążać za konkurencją. Opony Continental stale wytyczają nowe kierunki rozwoju tego dynamicznego rynku. Najlepszym dowodem tego jest utrzymująca się na wysokim poziomie sprzedaż i liczne triumfy w testach ogumienia samochodowego.
Opony Continental odpowiadają w zupełności współczesnemu zapotrzebowaniu na produkty oponiarskie. Niemiecka spółka dedykuje je nie tylko posiadaczom aut osobowych, ale również autobusów, pojazdów ciężarowych oraz rolniczych. Spośród szerokiego wachlarza opon na wspomnienie zasługują przede wszystkim zimówki z serii ContiWinterContact (np. 850 i 860). Uznanie kierowców zdobywa też bieżnik ContiPremiumContact 5, który kontynuuje fenomenalną serię letnią.