Data modyfikacji:

Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 98Y XL (FR)

Autor: Łukasz Wulkanista

Opona letnia Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 98Y XL (FR)

Zdjęcie poglądowe modelu P Zero Nero GT w rozmiarze 235/45 R18 XL

Porównujemy oferty 29 sklepów z oponami letnimi firmy Pirelli w rozmiarze 235/45R18. Zobacz gdzie kupić opony P Zero Nero GT w najniższej cenie. Sprawdź opinie kierowców, przejrzyj wyniki testów, dane techniczne, okres gwarancji i zdjęcia bieżnika. Przeczytaj opis modelu oraz informacje o producencie. Zobacz co przedstawia etykieta unijna, jakie jest przeznaczenie czy rodzaj bieżnika wybranego produktu. Sprawdź jak kształtuje się aktualna cena opon.

Co oznacza zapis "98 Y XL, (FR)" w nazwie opony?

Parametry techniczne

Pirelli P Zero Nero GT w rozmiarze 235/45 R18 98Y to opona letnia, wzmacniana (XL), posiadająca rant ochronny felgi (FR) oraz dodatkowo oznakowana symbolami ZR. Oznaczenia 2384500 oraz 8019227238457 to odpowiednio nadany przez producenta kod produktu oraz numer EAN. Marka, model jak również sama opona - zaliczane są do klasy premium. Pełna lista parametrów została zaprezentowana w tabeli poniżej.

Pełna specyfikacja opony (szczegóły produktu)
Parametr Wartość
Kod produktu 2384500
EAN 8019227238457
Producent Pirelli
Koncern grupa Pirelli
Siedziba Włochy
Klasa premium
Model P Zero Nero GT
Poprzedni model -
Następny model -
Sezon opony letnie
Rozmiar [size width="235" profile="45" diameter="18"]235/45 R18[/size]
Szerokość 235 mm
Profil 45 % (opona niskoprofilowa)
Średnica 18 cali
Konstrukcja R (radialna)
Wysokość profilu 105,75 mm
Kraj produkcji Francja, Turcja, Hiszpania, Wielka Brytania, Rumunia, Niemcy
Rodzaj bieżnika asymetryczny
Indeks nośności 98
Maksymalna nośność 750 kg
Indeks prędkości Y
Maksymalna prędkość 300 km/h
Przeznaczenie auta osobowe
Gwarancja 5 lat od daty produkcji
Opory toczenia E (spalanie paliwa)
Przyczepność na mokrym B (droga hamowania)
Hałas zewnętrzny 72 dB
Fale (1-3) 2
Waga (ciężar) 11,09 kg
Premiera modelu 2013 rok (podczas targów Moto)
Cena ~ 519 zł (brutto, z VAT)
Run Flat nie
Wzmocnienie tak (XL)
Rant ochronny felgi tak (FR)
Inne oznaczenia ZR
Pełna nazwa Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 98Y XL (FR)

Model P Zero Nero GT

Fragment bieżnika P Zero Nero GT firmy Pirelli (zdjęcie)

Opis modelu P Zero Nero GT jest w trakcie opracowywania. Zbieramy materiały, dane techniczne oraz zastosowane technologie, niezbędne do przygotowania wyczerpującej prezentacji. Proszę o chwilę wytchnienia, mamy już prawie wszystkie potrzebne informacje by stworzyć małe podsumowanie prezentowanej opony. Poszczególne elementy wspomnianego opisu znajdziesz na tej stronie w innych akapitach.

Opony letnie Pirelli P Zero Nero GT w rozmiarze 235/45 R18 98Y XL

Opony letnie Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 zostały zaprojektowane i wyprodukowane z myślą o samochodach typu Skoda Superb (III), Peugeot 5008 (I), Peugeot 3008 (I), Honda Accord (VIII) czy Peugeot 508 (I). Testy wykonane na potrzeby europejskiego systemu etykiet pozwoliły na przyznanie omawianemu modelowi następujących klas: B w kategorii hamowania na mokrej nawierzchni, E za opory toczenia, które wpływają na spalanie paliwa oraz 72 dB w pomiarze emitowanego hałasu zewnętrznego. Opony letnie Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 posiadają indeks prędkości Y (maksymalnie na tym modelu można jechać 300 km/h) oraz indeks nośności 98 (najwyższa wartość obciążenia przy jeździe z maksymalną prędkością wynosi tu 750 kg).

Warto wiedzieć, że samo oznaczenie rozmiaru 235/45 R18 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu liczona jako procent z szerokości (tutaj 45 przekłada się na wartość 105,75 mm), a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć daną oponę - w tym przypadku wynosi ona 18 cali. Litera przed oznaczeniem średnicy to typ konstrukcji opony (radialny lub diagonalny).

Opona do samochodu osobowego

Przeznaczenie - samochody osobowe (zdjęcie)

P Zero Nero GT w rozmiarze 235/45 R18 sklasyfikowany został przez producenta jako ogumienie osobowe. Opony osobowe montowane są na przykład w miejskich kompaktach, rodzinnych sedanach czy kombi, a także popularnych crossoverach. Najczęściej posiadają bieżnik kierunkowy lub asymetryczny. Modele opon osobowych dzielą się na trzy klasy: premium (najbardziej zaawansowane technologicznie, o największych osiągach), średnią (optymalny stosunek cena-jakość) i ekonomiczną (najtańsze). Opony osobowe mogą posiadać szereg dodatkowych cech: technologię Run Flat, rant ochronny czy wzmocnioną konstrukcję.

Klasa - premium. Opony dla wymagających kierowców gwarantujące najwyższą jakość

Klasa - premium

Opony firmy Pirelli pozycjonowane są przez branżę motoryzacyjną jako produkty klasy premium. Opony klasy premium oferują najwyższy poziom osiągów niezależnie od warunków panujących na drodze. Są też zwykle najbardziej komfortowe i mają najmniejsze opory toczenia. Jest to zasługa doskonałych jakościowo składników i najbardziej zaawansowanych technologii stosowanych podczas ich produkcji. Największą popularnością wśród opon klasy premium charakteryzują się marki: Pirelli, Nokian, Dunlop, Hankook, Bridgestone, Vredestein, Yokohama, Michelin czy Continental. Zwykle kupują je posiadacze samochodów o dużej mocy, kierowcy o agresywnym stylu jazdy czy pokonujący dużą liczbę kilometrów w ciągu roku.

Etykieta unijna opon P Zero Nero GT 235/45 R18 czyli ocena spalania, hamowania i hałasu

Unijna etykieta na oponie to oznaczenie podobne do tego, jakie znajduje się np. przy określaniu efektywności energetycznej sprzętu AGD. Jakie informacje uwzględnia etykieta dołączona do opony, która na terenie Unii Europejskiej jest obowiązkowa już od 2012 roku? Dane dotyczące efektywności paliwowej (oporów toczenia), przyczepności na mokrej nawierzchni, a także poziomu generowanego podczas jazdy hałasu. Wszystko to pomaga kierowcom w wyborze modelu optymalnego do ich samochodu i stylu prowadzenia. Zobacz jak prezentują się oceny opon Pirelli P Zero Nero GT 235/45R18 98Y na etykiecie unijnej.

Spalanie paliwa - ocena E

Opory toczenia to siły działające na opony przeciwnie do kierunku jazdy (tarcie, opór powietrza itd.). Im gorzej dany model się im przeciwstawia, tym ma większe opory toczenia, a więc potrzebuje więcej energii do pozostawania w ruchu. Wiąże się to ze zwiększonym spalaniem paliwa. Opony o małych oporach toczenia są w stanie wpłynąć na spadek jego zużycia nawet o 0,25 litra na 100 km. Za poziom oporów toczenia opony na etykiecie unijnej mogą otrzymać klasy od A do G, ale warto wiedzieć, że klasa D nie jest używana dla lepszego rozgraniczenia modeli lepszych i gorszych. Taką samą ocenę - "E" na etykiecie unijnej w kategorii "spalanie paliwa" uzyskało jeszcze 21 innych produktów spełniających kryteria - opony 235/45 R18 (rozmiar) oraz letnie (sezon).

Hamowanie na mokrym - ocena B

Za przyczepność na mokrej nawierzchni etykieta unijna przewiduje przyznawanie oponom klas od A do G, ale klasa D pozostaje pusta dla rozgraniczenia modeli z lepszym wynikiem pomiaru. Z kolei produkty z klasą G są na tyle słabe pod względem przyczepności, że mogą stanowić zagrożenie i nie dopuszcza się ich do sprzedaży. Wartości przyczepność na mokrej nawierzchni na potrzeby systemu etykiet wyznacza się w pomiarze drogi hamowania i siły tarcia opon. Zapoznając się z tym parametrem można wyrobić sobie opinię na temat zachowania danego modelu w trudnych warunkach.

Hałas na zewnątrz - 72 dB

Etykiety unijne na oponach zawierają między innymi informację na temat poziomu hałasu zewnętrznego emitowanego przez dany model. W przeciwieństwie do oporów toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni tutaj nie są nadawane klasy od A do G, tylko ocena w postaci 3 fal i wynik pomiaru w dB. Parametr ten wzbudza kontrowersje, ponieważ dla kierowców największe znaczenie ma poziom hałasu wewnętrznego, który jest odczuwany w kabinie i wpływa na komfort jazdy. Hałas zewnętrzny jest istotny w kontekście głośności ruchu drogowego i wynika unijnej z polityki ochrony środowiska. Wynik "72 dB" na etykiecie unijnej w kategorii "hałas zewnętrzny" uzyskało jeszcze 287 innych produktów spełniających kryteria - opony letnie (sezon), 18 cali (średnica) oraz premium (klasa).

Firma Pirelli

Logo firmy oponiarskiej Pirelli (zdjęcie)

Pirelli to włoska marka, która zajmuje obecnie 5 miejsce pod względem wielkości produkcji opon na świecie. Mimo że na co dzień jest kojarzona ze sportem za sprawą dostarczana ogumienia do najsłynniejszych światowych rajdów i wyścigów (w tym Formuły 1), to korzystają z niej także kierowcy ceniący sobie wysokie osiągi i bezpieczną jazdę na co dzień. Co roku Pirelli wydaje kalendarz z artystycznymi aktami modelek, który przez lata swojego istnienia stał się ikoną popkultury, a jego premiera co roku budzi emocje w świecie show biznesu.

Asymetryczna rzeźba bieżnika

Bieżnik asymetryczny (zdjęcie)

Model P Zero Nero GT (Pirelli) wyposażony został w asymetryczną rzeźbę bieżnika. Opony asymetryczne posiadają rzeźbę bieżnika, która dzieli się na dwie części: zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza z nich zapewnia stabilność podczas dynamicznego manewrowania, a zadaniem drugiej jest odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni. Poza tym opony asymetryczne oferują wysoką odporność na zużycie i dobre tłumienie hałasów. Najczęściej polecane są do samochodów o większej mocy czy kierowcom o agresywnym stylu jazdy. Podczas montażu należy pamiętać, aby strona opony z napisem "outside" znalazła się na zewnątrz auta.

Oznaczenia 98Y, XL, FR oraz ZR

Napisy "98" oraz "Y" umieszczone na boku opony, najczęściej za jej rozmiarem to kolejno indeks nośności (do 750 kg) oraz prędkości (do 300 km/h). Pamiętajcie, że nie wolno ich lekceważyć podczas wyboru opon letnich. XL to skrót od extra load oznaczający ogumienie o wzmacnianej konstrukcji. Opona z oznaczeniem FR posiada rant chroniący felgę przed zarysowaniami. Przy tym produkcie znaleść można także oznaczenie ZR - oponę z pełnym obciążeniem można użytkować do prędkości 240 km/h.

Opona na sezon letni

Opony letnie

Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 należy do grupy opon letnich. Przy wyborze opon letnich warto kierować się parametrami, jakie oferują podczas najczęstszych dla tej pory roku warunków pogodowych – nagłych i intensywnych opadów, a także zmian temperatur i jazdy po rozgrzanej nawierzchni. W oponach letnich stosowane są wszystkie trzy rzeźby bieżnika – symetryczna, asymetryczna oraz kierunkowa, a wszystkie mają określone zalety w obszarach najbardziej kluczowych dla różnych potrzeb kierowców. Należy jednocześnie pamiętać, że opony letnie powinno się stosować gdy temperatura na zewnątrz przekracza 7°C.

Gwarancja na opony P Zero Nero GT

Gwarancja na opony Pirelli udzielana jest przez producenta na okres 5 lat (60 miesięcy) od daty produkcji. Aby reklamować oponę należy wypełnić formularz reklamacyjny, a także udostępnić produkt na potrzeby specjalistycznego badania. Jeżeli nie jesteś pewien, czy uszkodzenie nie powstało np. w wyniku mechanicznego przebicia lub nie jest skutkiem odkształceń podczas nieprawidłowego przechowywania, warto zdać się na profesjonalistów z serwisu opon, którzy ocenią czy istnieje szansa rekompensaty finansowej albo wymiany opony na nową na drodze postępowania reklamacyjnego.

5 lat od daty produkcji

Opinie kierowców rozmiaru 235/45 R18 o oponach Pirelli P Zero Nero GT

Opony letnie Pirelli są cenione na całym świecie ze względu na maksymalną kontrolę podczas jazdy jaką dają oraz sportowe osiągi. Ich doskonała trakcja i krótka droga hamowania sprawiają, że kierowcy jeżdżący na co dzień autami wyposażonymi w silniki o dużej mocy mogą czuć się bezpiecznie. Użytkownicy tych opon recenzują je w Internecie tak: "dobre prowadzenie na suchej i mokrej nawierzchni, doskonale sprawdzają się przez cały okres eksploatacji", "opony bardzo dobrze trzymają się drogi, podczas skręcania i gwałtownych manewrów nie tracą przyczepności".

Pirelli w testach opon letnich

Test opon letnich Pirelli

Dzięki sezonowym testom opon, kierowcy, którzy przygotowują się do zakupu ogumienia, mogą porównać parametry poszczególnych modeli między sobą i wybrać najlepiej dopasowany do ich stylu jazdy, samochodu i budżetu. Wśród opon Pirelli, podczas testów opon letnich bardzo dobrze poradził sobie model Cinturato P1 Verde, który w 2017 roku zajął 1 miejsce w teście ADAC. W sprawdzianach wyróżnił się także Cinturato P7 plasując się na 4 lokacie podczas testu Auto Zeitung w 2019 roku. Opona uzyskała wyjątkowo krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni.

Test opon (ranking):

Wyniki dotyczą opon letnich Pirelli, gdyż model P Zero Nero GT nie został jeszcze przetestowany przez żadną popularną organizację, stowarzyszenie, automobilclub czy czasopismo.

  • 7 miejsce 2019 Gute Fahrt
  • 5 miejsce 2019 Auto Motor und Sport
  • 8 miejsce 2019 Auto Bild
  • 9 miejsce 2019 ACE
  • 3 miejsce 2019 ADAC
  • 1 miejsce 2019 Auto Bild
  • 15 miejsce 2019 ADAC

Inne nazwy

Zobacz inne określenia opon Pirelli P Zero Nero GT 235/45 R18 98Y XL (FR). Sformułowania te często spotykane są w porównywarkach cenowych czy na stronach producentów. Zwroty zawierają różne formy zapisu rozmiaru (235/45 R18), modelu (P Zero Nero GT), indeksów (98Y XL), sezonu (opony letnie) oraz nazwy producenta (Pirelli) przedstawione w odmiennej kolejności.

Znalezione m.in. na forum:

  • opony letnie Pirelli 235/45 R18 PZero Nero GT
  • Pirelli P Zero Nero GT 235/45R18 XL
  • Pirelli P Zero Nero GT 235/45R18 98Y XL
  • opony 235/45 R18 P Zero Nero GT Pirelli
  • P Zero Nero GT 235/45 R18 98 Y letnie

Polecane opony letnie 235 45 R18 98Y o zbliżonej cenie i parametrach

Poniżej lista alternatywnych opon letnich o szerokości 235 mm, profilu 45 %, średnicy 18 cali oraz indeksach 98Y. Przygotowana propozycja to ogumienie o podobnych parametrach oraz zbliżonym przedziale cenowym. Wśród polecanych znalazły się marki Pirelli, Dunlop oraz Goodyear – kosztujące od 542 do 1047 zł za sztukę. Dla przypomnienia etykieta, gwarancja oraz cena obecnie omawianej opony.

Pirelli
P Zero
235/45 R18 98Y XL

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 68 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 596 zł

Goodyear
Eagle F1 Asymmetric 3
235/45 R18 98Y XL FP

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 69 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 1047 zł

Pirelli
P7 Cinturato
235/45 R18 94W

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 71 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 542 zł

Pirelli
P7 Cinturato
235/45 R18 94W

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 70 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 567 zł

Dunlop
Sport Maxx RT 2
235/45 R18 98Y XL MFS ZR

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 69 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 645 zł

Dodatkowe informacje

Kierowca w samochodzie

Na koniec kilka słów o promocjach na opony letnie, wyprzedażach starszych modeli, zakupach na raty oraz produktach powiązanych.

Promocja i wyprzedaż

Zacznijmy od promocji, którymi coraz częściej kuszą swoich klientów producenci oraz właściciele sklepów internetowych. Do najchętniej stosowanych benefitów w branży oponiarskiej należą karty paliwowe, wycieczki zagraniczne, foteliki samochodowe, kubki termiczne lub bilety na zawody żużlowe.

Jeżeli chodzi o wyprzedaż opon letnich firmy Pirelli to najbardziej opłacalny okazuje się zakup ogumienia poza szczytem sezonu. Kolejną praktyką sklepów z oponami jest przecenianie produktów, których data produkcji jest starsza niż 2-3 lata. Wówczas możemy się liczyć z upustami rzędu 38-65% od ceny detalicznej.

Zakup na raty

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kierowców, większość sklepów z oponami (voida, oponeo czy norauto) udostępniła możliwość zakupu swoich produktów na raty, prezentując oferty placówek tj. BGŻ BNP Paribas, Euro Bank oraz Alior Bank. Klienci otrzymują do dyspozycji raty 0% lub (najczęściej) z oprocentowaniem oscylującym w okolicach 1% (0,90 - 1,20).

Poniżej prosta symulacja zakupu na raty 4 sztuk prezentowanych opon letnich Pirelli w rozmiarze 235/45 R18 XL (98Y). Przy założeniu, iż jedna opona kosztuje 519 zł, za komplet przyjdzie nam zapłacić 2 076 zł. W zależności od ilości wybranych rat, miesięcznie będziemy musieli przelewać na konto banku od 194 (12 rat) do 1 059 zł (2 raty). Kalkulacja dotyczy oprocentowania wynoszącego 1%.

Kalkulacja zakupu opon na raty
Ilość rat Miesięczna rata Koszt całkowity Nadpłata
2 1 059 zł 2 118 zł 42 zł
4 540 zł 2 160 zł 84 zł
6 367 zł 2 202 zł 126 zł
8 281 zł 2 248 zł 172 zł
10 229 zł 2 290 zł 214 zł
12 194 zł 2 328 zł 252 zł

Produkty powiązane

Kupując opony letnie w sklepie internetowym, bardzo często mamy możliwość dodania do swojego zamówienia całej gamy interesujących produktów bądź usług powiązanych z wybranym asortymentem. Najczęściej są to propozycje przedmiotów w cenie od kilku do kilkunastu złotych, którymi w przypadku modelu P Zero Nero GT mogą być m.in. podkładki antypoślizgowe pod telefon, ubezpieczenie opon, zapachy do samochodu oraz preparaty do mycia felg.

opony ekonomiczne ranking

Ranking opon ekonomicznych. Modele na lato i zimę

2024-07-19
Opony samochodowe podzielone zostały na trzy segmenty jakości, takie jak premium, klasa średnia oraz ekonomiczna. O tym, do której klasy zakwalifikowana zostanie dana opona, decyduje kilka czynników. Kluczowe są cena, jakość, doświadczenie na rynku oraz aspekty techniczne. Każdy z segmentów posiada swoje wady i zalety. Podział ten powstał głównie po to, aby dopasować opony do potrzeb jak największej liczby kierowców. Dziś skupimy się na klasie ekonomicznej. Przedstawimy ranking najbardziej polecanych opon z tego segmentu w odsłonie letniej i zimowej.
vredestein ultrac pro

Nowa opona letnia Vredestein Ultrac Pro

2024-03-22
Vredestein to holenderska marka specjalizująca się w produkcji opon samochodowych. Produkty Vredestein to najwyższa klasa jakości. Nie bez powodu zaliczane są do tego wąskiego, elitarnego grona opon klasy premium. Vredestein specjalizuje się we wszystkich rodzajach opon samochodowych, od sezonowych aż po całoroczne.
continental sportcontact 7

Opony Continental SportContact 7 – charakterystyka, opinie, testy

2023-12-11
Opony Continental Supersport 7 to najnowocześniejszy model ogumienia zaprezentowany przez niemiecki koncern oponiarski. Jest to produkt najwyższej klasy jakości, klasyfikowany jako UUHP, czyli najwyższa klasa pod względem osiągów i właściwości jezdnych. Jest to flagowy model opon Continental o przeznaczeniu głównie do samochodów sportowych, tuningowanych i elektrycznych. Pozwala na jazdę na najwyższym poziomie, zapewniając rewelacyjną przyczepność i bardzo dobre prowadzenie.
apollo aspire 4G

Opony letnie Apollo Aspire 4G – charakterystyka, opis, testy

2023-07-24
Opony letnie Apollo Aspire 4G - charakterystyka, opis, testy Wybór dobrych opon to gwarancja bezpieczeństwa, komfortu i ciszy w kabinie podczas jazdy. Ogumienie Apollo Aspire 4G to produkt, który poleca ponad 90% kierowców, mających z nimi styczność. Do tego nie da się im odmówić niskiej ceny, dobrej mieszanki gumowej oraz zadowalającego wyboru rozmiarów. Są to opony budzące dość duże zainteresowanie. Dowiedz się, jakie wyniki otrzymały w testach oraz jakie są ich parametry.
austone sp 802

Opony letnie Austone SP 802 – charakterystyka, opis, testy

2023-07-22
Opony letnie Austone SP 802 - charakterystyka, opis, testy Austone to dość rozpoznawalna, zagraniczna marka, która produkuje opony klasy ekonomicznej. W jej asortymencie każdy znajdzie coś dla siebie, a w niektórych recenzjach wręcz rekomenduje się rezygnację z opon np. segmentu średniego na ich rzecz, pod warunkiem pasującego do tego ogumienia stylu jazdy kierowcy. W dzisiejszym artykule omówimy model Austone SP 802 – jego parametry, dostępne rozmiary czy posiadane certyfikaty. Dowiedz się, czy warto zdecydować się na ogumienie Austone SP 802.
nankang ns2r

Opony Nankang NS-2R – charakterystyka, opinie, testy

2023-07-20
Opony Nankang NS-2R – Charakterystyka, opinie, testy Większość kierowców poszukuje modeli opon, które będą zapewniać doskonałą przyczepność w trudnych warunkach oraz na różnych nawierzchniach. Szczególnie cenionym parametrem jest zachowanie ogumienia podczas jazdy na nierównościach. Tymczasem nieco odmiennymi kryteriami kierować się będą właściciele aut sportowych, którzy preferują dynamiczną jazdę po utwardzonych nawierzchniach. W tym przypadku kluczowym parametrem jest przyczepność, a także osiągi na suchej nawierzchni. Wśród wielu modeli opon dostępnych na rynku motoryzacyjnym znajduje się m.in. propozycja Nankang NS-2R. Sprawdź, co warto wiedzieć o tej marce, czy klasa ekonomiczna ogumienia to dobry wybór do auta sportowego i jak wypadają w testach i opiniach warianty opon Nankang NS-2R 235 35 r19, Nankang NS-2R 195 50 r15 czy Nankang NS-2R 215 45 r17.