Data modyfikacji:

Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 92Y XL Seal Inside

Autor: Łukasz Wulkanista

Opona całoroczna Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R

Zdjęcie poglądowe modelu Cinturato All Season Plus w rozmiarze 225/40 R18 XL, Seal Inside

Porównujemy oferty 23 sklepów z oponami całorocznymi firmy Pirelli w rozmiarze 225/40R18. Zobacz gdzie kupić opony Cinturato All Season Plus w najniższej cenie. Sprawdź opinie kierowców, przejrzyj wyniki testów, dane techniczne, okres gwarancji i zdjęcia bieżnika. Przeczytaj opis modelu oraz informacje o producencie. Zobacz co przedstawia etykieta unijna, jakie jest przeznaczenie czy rodzaj bieżnika wybranego produktu. Sprawdź jak kształtuje się aktualna cena opon.

Co oznacza zapis "92 Y XL, Seal Inside" w nazwie opony?

Parametry techniczne

Pirelli Cinturato All Season Plus w rozmiarze 225/40 R18 92Y to opona całoroczna, wzmacniana (XL) oraz dodatkowo oznakowana symbolami Seal Inside, M+S. Oznaczenia 3260300 oraz 8019227326031 to odpowiednio nadany przez producenta kod produktu oraz numer EAN. Marka, model jak również sama opona - zaliczane są do klasy premium. Pełna lista parametrów została zaprezentowana w tabeli poniżej.

Pełna specyfikacja opony (szczegóły produktu)
Parametr Wartość
Kod produktu 3260300
EAN 8019227326031
Producent Pirelli
Koncern grupa Pirelli
Siedziba Włochy
Klasa premium
Model Cinturato All Season Plus
Poprzedni model Cinturato All Season
Następny model -
Sezon opony całoroczne
Rozmiar [size width="225" profile="40" diameter="18"]225/40 R18[/size]
Szerokość 225 mm
Profil 40 % (opona niskoprofilowa)
Średnica 18 cali
Konstrukcja R (radialna)
Wysokość profilu 90 mm
Kraj produkcji Hiszpania, Rumunia, Turcja, Francja, Niemcy, Wielka Brytania
Rodzaj bieżnika kierunkowy
Indeks nośności 92
Maksymalna nośność 630 kg
Indeks prędkości Y
Maksymalna prędkość 300 km/h
Przeznaczenie auta osobowe
Gwarancja 5 lat od daty produkcji
Opory toczenia C (spalanie paliwa)
Przyczepność na mokrym B (droga hamowania)
Hałas zewnętrzny 69 dB
Fale (1-3) 1
Waga (ciężar) 11,57 kg
Premiera modelu 2017 rok (podczas targów Moto)
Cena ~ 506 zł (brutto, z VAT)
Run Flat nie
Wzmocnienie tak (XL)
Rant ochronny felgi -
Inne oznaczenia Seal Inside, M+S
Pełna nazwa Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 92Y XL Seal Inside

Model Cinturato All Season Plus

Fragment bieżnika Cinturato All Season Plus firmy Pirelli (

Opis modelu Cinturato All Season Plus jest w trakcie opracowywania. Zbieramy materiały, dane techniczne oraz zastosowane technologie, niezbędne do przygotowania wyczerpującej prezentacji. Proszę o chwilę wytchnienia, mamy już prawie wszystkie potrzebne informacje by stworzyć małe podsumowanie prezentowanej opony. Poszczególne elementy wspomnianego opisu znajdziesz na tej stronie w innych akapitach.

Opony całoroczne Pirelli Cinturato All Season Plus w rozmiarze 225/40 R18 92Y XL, Seal Inside

Opony całoroczne Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 są najczęściej montowane w następujących modelach samochodów: Peugeot 308 (T9), Opel Zafira (B), Skoda Superb (I), Skoda Superb (II) czy Mercedes Klasa A (W176). Prezentowany produkt ma indeks prędkości Y, co oznacza że można się na nim poruszać z maksymalną prędkością 300 km/h. Z kolei indeks nośności opon wielosezonowych Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 to 92 - najwyższa wartość obciążenia dla jednej opony wynosi 630 kg.

Opona całoroczna Pirelli Cinturato All Season Plus w omawianym rozmiarze otrzymała na unijnej etykiecie klasę C w ramach pomiaru oporów toczenia mających wpływ na poziom spalania paliwa. Za przyczepność na mokrej nawierzchni produkt otrzymał klasę B, a pomiar hałasu zewnętrznego emitowanego przez model Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 dał wynik 69 dB.

Jak należy interpretować zapis rozmiaru opony, który umieszczony jest na ścianie bocznej każdego modelu? Pierwsza liczba to szerokość opony podawana w milimetrach – w omawianym przypadku jest to 225 mm. Druga liczba to wysokość profilu opony prezentowana jako procent z szerokości – tutaj 40% z 225, czyli 90 mm. Litera mówi to typie konstrukcji opony (najczęściej jest to "R" – radialna), a ostatnia liczba to średnica felgi, na jaką należy zamontować dany produkt – w tym przypadku 18 cali, czyli 45,72 cm.

Opony osobowe

Przeznaczenie - samochody osobowe (zdjęcie)

Cinturato All Season Plus w rozmiarze 225/40 R18 sklasyfikowany został przez producenta jako ogumienie osobowe. Opony osobowe to zdecydowanie największy segment ogumienia. Kierowcy samochodów klasy miejskiej, kompaktowej, średniej czy wyższej mogą wybierać spośród tysięcy produktów pozycjonowanych w klasach ekonomicznej, medium i premium. Opony osobowe mają za zadanie zapewnić nie tylko bezpieczną, ale też komfortową i oszczędną jazdę. Najczęściej posiadają bieżnik asymetryczny lub kierunkowy. Przed zakupem opon osobowych warto zapoznać się z ich testami, etykietami i opiniami użytkowników zamieszczonymi w Internecie.

Klasa - premium. Opony dla wymagających kierowców oferujące innowacyjne rozwiązania

Klasa - premium

Opony firmy Pirelli pozycjonowane są przez branżę motoryzacyjną jako produkty klasy premium. Modele opon klasy premium produkowane są w oparciu o najbardziej nowoczesne technologie i z najlepszych składników. W efekcie cechują się najwyższym poziomem osiągów (bezpieczeństwo, komfort, oszczędność paliwa, odporność na zużycie) i montowane są przez kierowców o agresywnym stylu jazdy, do mocnych samochodów lub przez osoby często wyruszające w długie trasy. Marki opon premium to między innymi: Pirelli, Continental, Goodyear, Michelin, Yokohama, Nokian czy Bridgestone – uznawane są one za najlepsze na rynku.

Etykieta unijna opon Cinturato All Season Plus 225/40 R18 czyli ocena hałasu, hamowania i...

Etykieta UE zawiera najważniejsze informacje o parametrach bezpieczeństwa, komfortu i ekonomiki jazdy. Wprowadzony w 2012 roku system oznaczeń pozwala z łatwością porównać opony pod względem generowanego podczas pracy hałasu, oporów toczenia oraz przyczepności na mokrej nawierzchni. Zobacz jak prezentują się oceny opon Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40R18 92Y na etykiecie unijnej.

Spalanie paliwa - ocena C

Dzięki informacji o ekonomiczności paliwowej umieszczonej na etykiecie dołączonej do opony, kierowcy mogą w szybki sposób sprawdzić, jak opona zachowa się w ciągu użytkowania. To szczególnie istotny podczas wyboru opon parametr, ponieważ zależy od niego jak opony będą wpływać na spalanie paliwa, a w konsekwencji – oszczędności w portfelu kierowcy. Od spalania zależy także emisja spalin do atmosfery – im mniejsze spalanie, tym mniej szkodliwych substancji przedostaje się do środowiska naturalnego.

Hamowanie na mokrym - ocena B

Fragment etykiety unijnej zawierający informacje o przyczepności na mokrej nawierzchni prezentuje wyniki pomiaru drogi hamowania i siły tarcia opon we wspomnianych warunkach w porównaniu do modelu referencyjnego. Etykieta unijna za przyczepność na mokrym przewiduje przyznanie klas od A (najwyższa) do G (najniższa) – warto jednak pamiętać, że klasa D dla rozgraniczenia lepszych i gorszych produktów pozostaje pusta, a opony z klasą G nie są dopuszczane do sprzedaży, więc w praktyce takich się nie spotyka. Identyczną notę - "B" na etykiecie unijnej w kategorii "przyczepność na mokrej nawierzchni" uzyskało jeszcze 9 innych produktów spełniających wytyczne - opony 225/40 R18 (rozmiar) oraz całoroczne (sezon).

Hałas na zewnątrz - 69 dB

Etykieta unijna dołączona do opon informuje m. in. o hałasie na zewnątrz auta generowanym podczas jazdy. Jak badany jest ten parametr? Sprawdza się go przejeżdżając samochodem obok mikrofonów umieszczonych w odległości 7,5 metra od linii środkowej toru jazdy i na wysokości 1,2 metra. Wszystkie opony na rynku nie przekraczają obowiązującej normy, jednak te z oznaczeniem jednej fali (w skali obejmującej od jednej do trzech fal) generują go najmniej i są najbardziej przyjazne środowisku naturalnemu. Wynik "69 dB" na etykiecie unijnej w kategorii "hałas zewnętrzny" uzyskało jeszcze 41 innych produktów spełniających kryteria - opony całoroczne (sezon), 18 cali (średnica) oraz premium (klasa).

Firma Pirelli

Logo firmy oponiarskiej Pirelli (zdjęcie)

Pirelli to włoski producent opon, którego historia sięga 1872 roku. Produkty marki są synonimem sportowych osiągów - firma od początku istnienia kojarzona była ze sportami motorowymi, dzięki wspieraniu rozmaitych rajdów i wyścigów. Międzynarodową sławę Pirelli przyniósł rajd Paryż-Pekin w 1970 roku, którego zwycięzcy używali opon tej marki podczas wyścigu. Dzięki najwyższej jakości wykonania i sportowym parametrom, opony Pirelli są cenione przez kierowców na całym świecie, nie tylko podczas sportowej jazdy, ale także na co dzień.

Kierunkowa rzeźba bieżnika

Bieżnik kierunkowy (zdjęcie)

Model Cinturato All Season Plus (Pirelli) wyposażony został w kierunkową rzeźbę bieżnika. Opony z bieżnikiem kierunkowym charakteryzują się układem rowków, który kształtem przypomina literę "V". Dzięki takiemu rozwiązaniu opony kierunkowe są w stanie doskonale odprowadzać wodę i błoto pośniegowe. Badania wykazały, że oferują o 20% wyższą odporność na aquaplaning w porównaniu do opon asymetrycznych. Z tego względu kierunkowa rzeźba jest stosowana w większości opon zimowych. Do pozostałych zalet omawianego bieżnika należą dobre trzymanie toru jazdy oraz atrakcyjny wygląd.

Oznaczenia 92Y, XL, Seal Inside oraz M+S

Napisy "92" oraz "Y" umieszczone na boku opony, najczęściej za jej rozmiarem to kolejno indeks nośności (do 630 kg) oraz prędkości (do 300 km/h). Pamiętajcie, że nie wolno ich lekceważyć podczas wyboru opon wielosezonowych. XL to skrót od extra load oznaczający ogumienie o wzmacnianej konstrukcji. Przy tym produkcie znaleść można także oznaczenie M+S - mud and Snow (ang. błoto i śnieg) określa opony lepiej radzące sobie w warunkach błota i śniegu, niżeli model standardowy (bez tego symbolu) oraz Seal Inside - technologia Pirelli (warstwa żelu uszczelniającego pod bieżnikiem) pozwalająca utrzymywać ciśnienie w przebitych oponach, umożliwiając kierowcy dalszą jazdę bez konieczności wymiany koła.

Opona na sezon letni oraz zimowy

Opony całoroczne

Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 należy do grupy opon wielosezonowych. Opony całoroczne są projektowane z myślą o kierowcach, którzy preferują umiarkowany styl jazdy, poruszają się głównie po mieście lub mieszkają w miejscu, gdzie zimy są łagodne, a latem nie ma dużych upałów. Osiągi opon całorocznych to kompromis pomiędzy modelami na lato i zimę (widać to między innymi w bieżniku). Nazwy opon całorocznych kojarzą się z 4 porami roku, np. "4Seasons", "Quatrac", "All Season", "All Weather", a na ich bokach umieszczony jest symbol 3PMSF (trzech szczytów z płatkiem śniegu) potwierdzający osiągi w zimowych warunkach.

Gwarancja na opony Cinturato All Season Plus

Opony Pirelli można reklamować przez okres 5 lat od daty produkcji. Aby uzyskać pozytywne rozpatrzenie sprawy, należy wypełnić formularz reklamacyjny udostępniony przez producenta, a także udostępnić oponę na potrzeby badania wykonywanego przez personel techniczny. Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje szeregu problemów, które mogą wystąpić w związku z nieprawidłowym przechowywaniem i transportem opon, użytkowaniem ogumienia niezgodnie z zaleceniami producenta czy uszkodzeniem mechanicznym podczas eksploatacji (np. przebiciem przez szkło lub gwóźdź w czasie jazdy).

5 lat od daty produkcji

Opinie kierowców rozmiaru 225/40 R18 o oponach Pirelli Cinturato All Season Plus

Opinie o oponach zamieszczane w Internecie przez użytkowników, to najlepsze źródło wiedzy dla każdego stojącego przed wyborem ogumienia do swojego auta. Opony całoroczne są dobrym rozwiązaniem dla wszystkich pokonujących niewielkie przebiegi i korzystających z samochodu głównie w mieście. Doskonałą propozycją dla nich są opony całoroczne Pirelli. Kierowcy piszą o nich: "pewne prowadzenie podczas upałów, deszczu, na błocie pośniegowym oraz śniegu", "zaskakująco ciche i komfortowe", "to moje pierwsze opony całoroczne Pirelli i czuję, że przy nich zostanę - gwarantują zrównoważone osiągi".

Pirelli w testach opon wielosezonowych

Test opon wielosezonowych Pirelli

Wybór opon do auta to niełatwe zadanie. Kierowcom, którzy nie wiedzą na jakie ogumienie się zdecydować, pomogą testy opon przygotowywane każdego sezonu przez kluby motoryzacyjne i prasę. Dzięki nim bez problemu znajdą model o pożądanych przez nich właściwościach. Opony całoroczne Pirelli były wielokrotnie sprawdzane przed profesjonalistów. Model Cinturato All Season przetestowało kilkanaście organizacji m.in. ADAC w 2016 roku (5 miejsce) i Auto Bild w 2015 roku (3 miejsce). W tym ostatnim teście, opona wyróżniła się pod względem hamowania na mokrej nawierzchni.

Test opon (ranking):

Wyniki dotyczą modelu Cinturato All Season Plus.

  • 10 miejsce 2018 Auto Bild

Inne nazwy

Zobacz inne określenia opon Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18 92Y XL Seal Inside. Sformułowania te często spotykane są w sklepach z oponami czy na portalach społecznościowych. Zwroty zawierają różne formy zapisu indeksów (92Y XL, Seal Inside), modelu (Cinturato All Season Plus), rozmiaru (225/40 R18), sezonu (opony całoroczne) oraz nazwy producenta (Pirelli) przedstawione w odmiennej kolejności.

Znalezione m.in. na forum:

  • opony całoroczne Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40 R18
  • Pirelli Cinturato All Season Plus 225/40R18 XL, Seal Inside
  • opony Pirelli 225/40 R18 Cinturato AllSeason Plus
  • Cinturato All Season Plus 225/40 R18 92 Y całoroczne
  • 225/40R18 XL, Seal Inside Pirelli Cinturato AllSeason+

Polecane opony całoroczne 225 40 R18 92Y w podobnych parametrach i cenie

Poniżej lista alternatywnych opon wielosezonowych o szerokości 225 mm, profilu 40 %, średnicy 18 cali oraz indeksach 92Y. Przygotowana propozycja to ogumienie o podobnych parametrach oraz zbliżonym przedziale cenowym. Wśród polecanych znalazły się marki Nokian, Goodyear, Kleber, Hankook oraz Vredestein – kosztujące od 384 do 471 zł za sztukę. Dla przypomnienia etykieta, gwarancja oraz cena obecnie omawianej opony.

Nokian
Weatherproof
225/40 R18 92V XL

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 69 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty zakupu
  • Cena: 428 zł

Hankook
Kinergy 4S H740
225/40 R18 92V XL

  • Opory toczenia: E
  • Hamowanie na mokrym: C
  • Hałas zewnętrzny: 72 dB
  • Gwarancja: dożywotnia gwarancja
  • Cena: 384 zł

Kleber
Quadraxer 2
225/40 R18 92V XL FR

  • Opory toczenia: E
  • Hamowanie na mokrym: B
  • Hałas zewnętrzny: 69 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty zakupu
  • Cena: 386 zł

Vredestein
Quatrac 5
225/40 R18 92Y XL

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: C
  • Hałas zewnętrzny: 70 dB
  • Gwarancja: 3 lata od daty produkcji
  • Cena: 447 zł

Goodyear
Vector 4Seasons SUV Gen-2
225/40 R18 92Y XL FP

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: B
  • Hałas zewnętrzny: 69 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 471 zł

Dodatkowe informacje

Kierowca w samochodzie

Na koniec kilka słów o promocjach na opony całoroczne, wyprzedażach starszych modeli, zakupach na raty oraz produktach powiązanych.

Promocja i wyprzedaż

Zacznijmy od promocji, którymi coraz częściej kuszą swoich klientów producenci oraz właściciele sklepów internetowych. Do najchętniej stosowanych benefitów w branży oponiarskiej należą assistance 24/7, foteliki samochodowe, bony Sodexo, smycze do kluczy lub bilety do teatru.

Jeżeli chodzi o wyprzedaż opon wielosezonowych firmy Pirelli to najbardziej opłacalny okazuje się zakup ogumienia poza szczytem sezonu. Kolejną praktyką sklepów z oponami jest przecenianie produktów, których data produkcji jest starsza niż 2-3 lata. Wówczas możemy się liczyć z upustami rzędu 36-60% od ceny detalicznej.

Zakup na raty

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kierowców, większość sklepów z oponami (abmoto, oponeo czy sklepopon) udostępniła możliwość zakupu swoich produktów na raty, prezentując oferty placówek tj. mBank, Euro Bank oraz Santander Consumer Bank. Klienci otrzymują do dyspozycji raty 0% lub (najczęściej) z oprocentowaniem oscylującym w okolicach 1% (0,90 - 1,20).

Poniżej prosta symulacja zakupu na raty 4 sztuk prezentowanych opon wielosezonowych Pirelli w rozmiarze 225/40 R18 XL, Seal Inside (92Y). Przy założeniu, iż jedna opona kosztuje 506 zł, za komplet przyjdzie nam zapłacić 2 024 zł. W zależności od ilości wybranych rat, miesięcznie będziemy musieli przelewać na konto banku od 189 (12 rat) do 1 033 zł (2 raty). Kalkulacja dotyczy oprocentowania wynoszącego 1%.

Kalkulacja zakupu opon na raty
Ilość rat Miesięczna rata Koszt całkowity Nadpłata
2 1 033 zł 2 066 zł 42 zł
4 527 zł 2 108 zł 84 zł
6 358 zł 2 148 zł 124 zł
8 274 zł 2 192 zł 168 zł
10 223 zł 2 230 zł 206 zł
12 189 zł 2 268 zł 244 zł

Produkty powiązane

Kupując opony całoroczne w sklepie internetowym, bardzo często mamy możliwość dodania do swojego zamówienia całej gamy interesujących produktów bądź usług powiązanych z wybranym asortymentem. Najczęściej są to propozycje przedmiotów w cenie od kilku do kilkunastu złotych, którymi w przypadku modelu Cinturato All Season Plus mogą być m.in. skrobaczki do szyb, ładowarki do telefonu na USB, podkładki antypoślizgowe pod telefon oraz płyny do prania tapicerki.

roadcruza ra1100

Opony Roadcruza RA1100 – charakterystyka, opinie, testy

2023-07-28
Opony Roadcruza RA1100 – Charakterystyka, opinie, testy Wybór opon to kwestia, z którą musi liczyć się każdy właściciel auta. Chociaż zakupów w związku z pojazdem jest znacznie więcej, odpowiednie ogumienie to jeden z najważniejszych aspektów, który wpływa nie tylko na bezpieczeństwo podczas jazdy, ale też komfort podróżowania, zużycie paliwa, jak i samych opon. Dlatego przed zakupem najlepszego kompletu warto zapoznać się w kilkoma testami, opiniami i informacjami dotyczącymi opon. Jedną z propozycji godnych uwagi są opony całoroczne i sezonowe Roadcruza RA1100. Wśród najchętniej wybieranych modeli produktu znajduje się m.in. ogumienie Roadcruza 215 75r15 czy też Roadcruza 215 65r16. Sprawdź, czy warto postawić na model całoroczny i czym jeszcze charakteryzuje się coraz popularniejsza propozycja Roadcruza RA 1100.
jak rozpoznać opony wielosezonowe

Jak rozpoznać opony wielosezonowe?

2023-05-31
Odpowiedni wybór opon jest niezbędną kwestią wpływającą na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Każde ogumienie, czy to sezonowe, czy wielosezonowe posiada skomplikowane symbole, które mogą utrudniać samodzielny wybór. Jak rozpoznać opony wielosezonowe? Jak odczytywać symbole znajdujące się na oponach? Jak rozróżnić opony wielosezonowe od sezonowych? Aby ułatwić podjęcie decyzji odnośnie wyboru opon, przedstawiamy wszystko co należy wiedzieć o ich oznaczeniach.
opony całoroczne

Opony całoroczne – czy warto się na nie zdecydować?

2023-05-05
Zmiana pory roku ponagla kierowców do zmiany opon z zimowych na letnie. A może jednak lepiej zrezygnować z opon sezonowych i zainwestować w całoroczne modele ogumienia. Czy warto zakupić opony całoroczne? Jakie właściwości mają opony całoroczne? Czy są lepsze od sezonowych? Sprawdźmy, jakie korzyści daje nam posiadanie opon całorocznych.
Michelin CrossClimate 2

Michelin CrossClimate 2. Charakterystyka opony, testy i opinie

2023-01-25
Michelin CrossClimate 2 swój sukces zawdzięcza przede wszystkim dzięki bardzo wysokim osiągom hamowania i przyczepności na mokrej i zaśnieżonej drodze gwarantując tym samym optymalne zużywanie się bieżnika. Wpływa to na większe bezpieczeństwo, ale też oszczędność spalania paliwa, ale też samych opon. Inwestując w model Michelin CrossClimate 2 można śmiało zapomnieć o cosezonowej zmianie ogumienia, ponieważ model ten świetnie radzi sobie w każdych warunkach.
roadstone n priz 4s

Roadstone N Priz 4S

2023-01-09
Aby znaleźć opony, które zapewnią maksimum bezpieczeństwa i komfortu, należy określić własny styl jazdy, częstotliwość korzystania z auta oraz uwzględnić najczęściej uczęszczane drogi i warunki na nich panujące. Absolutnie wystarczającym ogumieniem dla osób jeżdżących w sposób umiarkowany i nieszczególnie często będą dobre opony klasy budżetowej, takiej jak Roadstone N Priz 4S. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę podczas wyboru ogumienia i czym charakteryzuje się wspomniany model koreańskiego producenta? Sprawdź i podejmij dobrą decyzję.
premiorri vimero as

Premiorri Vimero As. Prezentacja modelu

2023-01-07
Za jedną oponę klasy premium można niekiedy kupić cały komplet ogumienia w klasie budżetowej, które również doskonale sprawdzi się w przypadku umiarkowanej jazdy i poruszaniu głównie po mieście. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest też ogumienie wielosezonowe zamiast tradycyjnych opon sezonowych. Jednym z takich produktów jest model Premiorri Vimero As. Sprawdź, co wyróżnia te opony i dlaczego warto wyposażyć w nie swoje auto.