Data modyfikacji:

Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R18 109H XL Run Flat * (FR)

Autor: Łukasz Wulkanista

Opona całoroczna Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R

Zdjęcie poglądowe modelu Scorpion Verde All Season w rozmiarze 255/55 R18 XL, Run Flat, *

Porównujemy oferty 28 sklepów z oponami całorocznymi firmy Pirelli w rozmiarze 255/55R18. Zobacz gdzie kupić opony Scorpion Verde All Season w najniższej cenie. Sprawdź opinie kierowców, przejrzyj wyniki testów, dane techniczne, okres gwarancji i zdjęcia bieżnika. Przeczytaj opis modelu oraz informacje o producencie. Zobacz co przedstawia etykieta unijna, jakie jest przeznaczenie czy rodzaj bieżnika wybranego produktu. Sprawdź jak kształtuje się aktualna cena opon.

Co oznacza zapis "109 H XL, Run Flat, *, (FR)" w nazwie opony?

Parametry techniczne

Pirelli Scorpion Verde All Season w rozmiarze 255/55 R18 109H to opona całoroczna, wzmacniana (XL), homologowana (*), wykonana w technologii run on flat (Run Flat), posiadająca rant ochronny felgi (FR) oraz dodatkowo oznakowana symbolami M+S. Oznaczenia 2297900 oraz 8019227229790 to odpowiednio nadany przez producenta kod produktu oraz numer EAN. Marka, model jak również sama opona - zaliczane są do klasy premium. Pełna lista parametrów została zaprezentowana w tabeli poniżej.

Pełna specyfikacja opony (szczegóły produktu)
Parametr Wartość
Kod produktu 2297900
EAN 8019227229790
Producent Pirelli
Koncern grupa Pirelli
Siedziba Włochy
Klasa premium
Model Scorpion Verde All Season
Poprzedni model -
Następny model -
Sezon opony całoroczne
Rozmiar [size width="255" profile="55" diameter="18"]255/55 R18[/size]
Szerokość 255 mm
Profil 55 %
Średnica 18 cali
Konstrukcja R (radialna)
Wysokość profilu 140,25 mm
Kraj produkcji Wielka Brytania, Rumunia, Niemcy, Francja, Turcja, Hiszpania
Rodzaj bieżnika asymetryczny
Indeks nośności 109
Maksymalna nośność 1030 kg
Indeks prędkości H
Maksymalna prędkość 210 km/h
Przeznaczenie auta 4x4 / SUV
Gwarancja 5 lat od daty produkcji
Opory toczenia C (spalanie paliwa)
Przyczepność na mokrym B (droga hamowania)
Hałas zewnętrzny 73 dB
Fale (1-3) 2
Waga (ciężar) 19,18 kg
Premiera modelu 2011 rok (podczas targów Moto)
Cena ~ 700 zł (brutto, z VAT)
Run Flat tak (Run Flat)
Wzmocnienie tak (XL)
Homologacja / OE * (BMW, Mini)
Rant ochronny felgi tak (FR)
Inne oznaczenia M+S
Pełna nazwa Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R18 109H XL Run Flat * (FR)

Model Scorpion Verde All Season

Fragment bieżnika Scorpion Verde All Season firmy Pirelli (

Opis modelu Scorpion Verde All Season jest w trakcie opracowywania. Zbieramy materiały, dane techniczne oraz zastosowane technologie, niezbędne do przygotowania wyczerpującej prezentacji. Proszę o chwilę wytchnienia, mamy już prawie wszystkie potrzebne informacje by stworzyć małe podsumowanie prezentowanej opony. Poszczególne elementy wspomnianego opisu znajdziesz na tej stronie w innych akapitach.

Opony całoroczne Pirelli Scorpion Verde All Season w rozmiarze 255/55 R18 109H XL, Run Flat, *

Opony całoroczne Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R18 zostały zaprojektowane i wyprodukowane z myślą o samochodach typu VW Touareg (I), BMW X5 (E70), Porsche Cayenne (I), VW Touareg (II FL) czy Porsche Cayenne (II FL). Testy wykonane na potrzeby europejskiego systemu etykiet pozwoliły na przyznanie omawianemu modelowi następujących klas: B w kategorii hamowania na mokrej nawierzchni, C za opory toczenia, które wpływają na spalanie paliwa oraz 73 dB w pomiarze emitowanego hałasu zewnętrznego. Opony całoroczne Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R18 posiadają indeks prędkości H (maksymalnie na tym modelu można jechać 210 km/h) oraz indeks nośności 109 (najwyższa wartość obciążenia przy jeździe z maksymalną prędkością wynosi tu 1030 kg).

Warto wiedzieć, że samo oznaczenie rozmiaru 255/55 R18 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu liczona jako procent z szerokości (tutaj 55 przekłada się na wartość 140,25 mm), a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć daną oponę - w tym przypadku wynosi ona 18 cali. Litera przed oznaczeniem średnicy to typ konstrukcji opony (radialny lub diagonalny).

Opona do samochodów 4x4 / SUV

Przeznaczenie - samochody 4x4 (zdjęcie)

Scorpion Verde All Season w rozmiarze 255/55 R18 sklasyfikowany został przez producenta jako ogumienie 4x4 / SUV. Opony terenowe to wyspecjalizowane produkty, które przeznaczone są do samochodów 4x4 poruszających się po różnego rodzaju bezdrożach. Nie należy ich mylić z oponami do aut typu SUV, ale czasami są montowane także i w tym typie samochodów. Opony terenowe typu All Terrain (A/T) mogą być użytkowane zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Modele typu Mud Terrain (M/T) lepiej radzą sobie w terenie, ale można na nich jeździć również po drogach publicznych. Rzadziej spotykane Extrem przeznaczone są głównie w teren.

Klasa - premium. Opony dla wymagających kierowców gwarantujące najwyższą jakość

Klasa - premium

Opony firmy Pirelli pozycjonowane są przez branżę motoryzacyjną jako produkty klasy premium. Opony klasy premium (zwanej też wyższą) to najbardziej zaawansowane technologicznie modele na rynku. Wynika to z faktu stosowania innowacyjnych metod produkcji i doskonałych jakościowo materiałów. Wśród ogumienia tego segmentu największą popularnością cieszą się: Pirelli, Michelin, Nokian, Yokohama, Hankook, Dunlop, Goodyear, Continental czy Vredestein. Na zakup opon klasy premium najczęściej decydują się kierowcy o dynamicznym stylu jazdy, posiadający mocny samochód czy pokonujący dużą liczbę kilometrów w ciągu roku.

Etykieta unijna opon Scorpion Verde All Season 255/55 R18 czyli ocena spalania, hamowania i...

Etykieta UE zawiera najważniejsze informacje o parametrach bezpieczeństwa, komfortu i ekonomiki jazdy. Wprowadzony w 2012 roku system oznaczeń pozwala z łatwością porównać opony pod względem generowanego podczas pracy hałasu, oporów toczenia oraz przyczepności na mokrej nawierzchni. Zobacz jak prezentują się oceny opon Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55R18 109H na etykiecie unijnej.

Spalanie paliwa - ocena C

Podczas toczenia na opony działają różne siły – w zależności od konstrukcji mogą one przeciwstawiać się im lepiej lub gorzej. Pokonywanie oporów toczenia pochłania prawie 20% spalania paliwa. Dlatego parametr ten jest tak ważny i został zawarty na etykietach. Za poziom oporów toczenia opony mogą otrzymać klasy od A do G, ale warto wiedzieć, że klasa D nie jest używana dla lepszego rozgraniczenia modeli lepszych i gorszych. Kupując opony o niskich oporach toczenia można zaoszczędzić nawet 0,25 litra paliwa na 100 km. Taką samą ocenę - "C" na etykiecie unijnej w kategorii "spalanie paliwa" uzyskało jeszcze 95 innych produktów spełniających kryteria - opony całoroczne (sezon), 18 cali (średnica) oraz premium (klasa).

Hamowanie na mokrym - ocena B

Etykieta unijna dołączona do opony zawiera m. in. informację o drodze hamowania na mokrej nawierzchni. To dla kierowców często decydujący parametr przy wyborze ogumienia do codziennej jazdy. Parametr ten wyrażany jest w skali od A do G, gdzie A oznacza najkrótszą drogę hamowania, przy czym kategorie D i G pozostają puste. Warto przyjrzeć się tym danym, ponieważ między modelem z początku i końca skali różnica w drodze hamowania na mokrej jezdni wynosi aż 18 metrów (przy prędkości wynoszącej 80 km/h). Identyczną notę - "B" na etykiecie unijnej w kategorii "przyczepność na mokrej nawierzchni" uzyskał jeszcze 1 produkt spełniający wytyczne - opony Scorpion Verde All Season (model) oraz 18 cali (średnica).

Hałas na zewnątrz - 73 dB

Dzięki informacji o hałasie na zewnątrz auta zamieszczonej na etykiecie unijnej na opony, kierowca decydując się na wybór danego modelu wie z jakim hałasem wiąże się jego użytkowania. Zewnętrzny hałas toczenia opony jest generowany w czasie jazdy i mierzony w decybelach. Na etykiecie wyraża go piktogram obejmujący od jednej do trzech fal, przy czym jedna fala oznacza oponę najcichszą, a trzy – najgłośniejszą. Dane widoczne na etykiecie obejmują jednak tylko głośność na zewnątrz samochodu, a nie w kabinie. Wynik "73 dB" na etykiecie unijnej w kategorii "hałas zewnętrzny" uzyskały jeszcze 3 inne produkty spełniające kryteria - opony 255/55 R18 (rozmiar) oraz całoroczne (sezon).

Firma Pirelli

Logo firmy oponiarskiej Pirelli (zdjęcie)

Pirelli to marka opon premium, kojarzona jest z wysokimi osiągami, sportem i motoryzacją. Firma dostarcza na rynek ogumienie przeznaczone głównie do samochodów osobowych i motocykli, z którego korzystają kierowcy ceniący sobie sportowe parametry jazdy i najwyższe bezpieczeństwo. Ta włoska firma, od lat 60. XX wieku wydaje ściśle limitowany kalendarz z aktami modelek, trafiający w ręce 20 tysięcy wybranych osób na świecie. Powstawanie kalendarza rokrocznie staje się wydarzeniem medialnym, w którym biorą udział najsłynniejsze modelki i najlepsi fotografowie.

Asymetryczna rzeźba bieżnika

Bieżnik asymetryczny (zdjęcie)

Model Scorpion Verde All Season (Pirelli) wyposażony został w asymetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik asymetryczny bardzo często można spotkać w oponach przeznaczonych do samochodów o dużej mocy (typu SUV, luksusowych limuzyn czy o sportowym charakterze). Tego typu rzeźba dzieli się na części zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza z nich jest odpowiedzialna za utrzymanie przyczepności w zakrętach, a druga za efektywne hamowanie i przyspieszanie oraz odprowadzanie wody. Warto pamiętać, że bieżnik asymetryczny charakteryzuje się także wysoką odpornością na nierównomierne i przyspieszone zużycie.

Oznaczenia 109H, XL, Run Flat, *, FR oraz M+S

Napisy "109" oraz "H" umieszczone na boku opony, najczęściej za jej rozmiarem to kolejno indeks nośności (do 1030 kg) oraz prędkości (do 210 km/h). Pamiętajcie, że nie wolno ich lekceważyć podczas wyboru opon wielosezonowych. Akronim FR oznacza oponę posiadającą rant ochronny felgi. XL to skrót od extra load oznaczający ogumienie o wzmacnianej konstrukcji. Model Scorpion Verde All Season (Pirelli 255/55 R18) posiada homologację * (BMW, Mini). Run Flat to technologia umożliwiająca kontynuację jazdy mimo utraty ciśnienia w oponach (do 80 km/h). Przy tym produkcie znaleść można także oznaczenie M+S - mud and Snow (ang. błoto i śnieg) określa opony lepiej radzące sobie w warunkach błota i śniegu, niżeli model standardowy (bez tego symbolu).

Opona całoroczna

Opony całoroczne

Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R18 należy do grupy opon wielosezonowych. Dzięki oponom całorocznym kierowcy, którzy pokonują rocznie niewielkie przebiegi i korzystają z samochodu głównie w mieście, mogą zaoszczędzić na sezonowej wymianie opon. Ogumienie wielosezonowe to swego rodzaju kompromis między oponami letnimi i zimowymi, który łącząc najważniejsze osiągi tych dwóch rodzajów opon, zapewnia zoptymalizowane bezpieczeństwo i komfort jazdy w zróżnicowanych warunkach pogodowych. To rozsądny wybór dla wszystkich, którzy okazjonalnie korzystają z auta i preferują spokojny styl jazdy.

Gwarancja na opony Scorpion Verde All Season

Gwarancja na opony Pirelli obowiązuje przez 5 lat od daty produkcji. Opony warto reklamować, gdy użytkownik zauważy nieprawidłowości - najczęściej pojawiające się przy montażu lub po pierwszych przejechanych kilometrach. Należy pamiętać, że nie można reklamować opon, które były użytkowane niezgodnie z zaleceniami producenta, zniekształcone na skutek niewłaściwego transportu lub przechowywania, czy uszkodzone podczas eksploatacji. Trzeba przy tym pamiętać, że reklamowanie opon bywa trudne ze względu na ich naturalne zużycie, dlatego najlepiej nie zwlekać w przypadku zauważenia wady.

5 lat od daty produkcji

Opinie kierowców rozmiaru 255/55 R18 o oponach Pirelli Scorpion Verde All Season

Opinie o oponach, które można znaleźć w Internecie, są cennym źródłem wiedzy dla wszystkich chcących porównać parametry poszczególnych modeli. W przypadku opon całorocznych Pirelli, kierowcy są zgodni - to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących sobie maksymalne osiągi i bezpieczeństwo. Ich użytkownicy piszą: "najlepsze opony całoroczne na rynku, sprawdzają się w ekstremalnych warunkach pogodowych - zarówno latem, jak i na błocie oraz śniegu", "dają poczucie bezpieczeństwa na drodze i nie gubią przyczepności, nawet podczas gwałtownych manewrów".

Pirelli w testach opon wielosezonowych

Test opon wielosezonowych Pirelli

Dzięki sezonowym testom opon można porównać między sobą rzeczywiste zachowanie różnych modeli opon w różnych warunkach pogodowych. Ułatwia to wybór ogumienia dopasowanego do auta danego kierowcy i jego potrzeb. W testach opon całorocznych wielokrotnie sprawdzano modele: Cinturato All Season i Cinturato All Season Plus. Pierwszy z nich zajął 3 miejsce w teście Auto Bild w 2015 roku i 5 miejsce w teście ADAC rok później, a drugi - 9 lokatę w sprawdzianie Auto Bild w 2018 roku.

Test opon (ranking):

Wyniki dotyczą opon wielosezonowych Pirelli, gdyż model Scorpion Verde All Season nie został jeszcze przetestowany przez żadną popularną organizację, stowarzyszenie, dziennikarzy motoryzacyjnych czy ekspertów z branży.

  • 10 miejsce 2018 Auto Bild
  • 8 miejsce 2018 Autoklub CR
  • 8 miejsce 2017 Auto Zeitung
  • 5 miejsce 2017 Auto Bild
  • 3 miejsce 2017 Auto Bild
  • 9 miejsce 2016 ACE
  • 7 miejsce 2016 Gute Fahrt

Inne nazwy

Zobacz inne określenia opon Pirelli Scorpion Verde All Season 255/55 R18 109H XL Run Flat * (FR). Sformułowania te często spotykane są w porównywarkach cenowych czy na stronach producentów. Zwroty zawierają różne formy zapisu modelu (Scorpion Verde All Season), nazwy producenta (Pirelli), sezonu (opony całoroczne), indeksów (109H XL, Run Flat, *) oraz rozmiaru (255/55 R18) przedstawione w odmiennej kolejności.

Znalezione m.in. na forum:

  • Scorpion Verde All Season 255/55 R18 109 H całoroczne
  • opony całoroczne 255/55 R18 Scorpion Verde All Season Pirelli
  • Pirelli 255/55R18 109 H XL, Run Flat, * Scorpion Verde AllSeason
  • opony 255/55R18 Pirelli All Season Scorpion Verde
  • Pirelli Scorpion Verde All Season 255 55 18 XL, Run Flat, * 109H

Polecane opony całoroczne 255 55 R18 109H o zbliżonej cenie i parametrach

Poniżej lista alternatywnych opon wielosezonowych o szerokości 255 mm, profilu 55 %, średnicy 18 cali oraz indeksach 109H. Przygotowana propozycja to ogumienie o podobnych parametrach oraz zbliżonym przedziale cenowym. Wśród polecanych znalazły się marki Goodyear, Pirelli, Nokian, Bridgestone oraz Matador – kosztujące od 361 do 645 zł za sztukę. Dla przypomnienia etykieta, gwarancja oraz cena obecnie omawianej opony.

Bridgestone
Weather Control A005
255/55 R18 109V XL

  • Opory toczenia: B
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 72 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 645 zł

Goodyear
Vector 4Seasons SUV Gen-2
255/55 R18 109V XL FP

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: B
  • Hałas zewnętrzny: 69 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 624 zł

Nokian
Weatherproof SUV
255/55 R18 109V XL

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: A
  • Hałas zewnętrzny: 70 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty zakupu
  • Cena: 544 zł

Pirelli
Scorpion Verde All Season
255/55 R18 109V XL

  • Opory toczenia: C
  • Hamowanie na mokrym: B
  • Hałas zewnętrzny: 71 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 609 zł

Matador
MP82 Conquerra 2
255/55 R18 109V XL FR

  • Opory toczenia: E
  • Hamowanie na mokrym: C
  • Hałas zewnętrzny: 73 dB
  • Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
  • Cena: 361 zł

Dodatkowe informacje

Kierowca w samochodzie

Na koniec kilka słów o promocjach na opony całoroczne, wyprzedażach starszych modeli, zakupach na raty oraz produktach powiązanych.

Promocja i wyprzedaż

Zacznijmy od promocji, którymi coraz częściej kuszą swoich klientów producenci oraz właściciele sklepów internetowych. Do najchętniej stosowanych benefitów w branży oponiarskiej należą karty paliwowe, smycze do kluczy, kubki termiczne, koszulki piłkarskie lub bilety na zawody żużlowe.

Jeżeli chodzi o wyprzedaż opon wielosezonowych firmy Pirelli to najbardziej opłacalny okazuje się zakup ogumienia poza szczytem sezonu. Kolejną praktyką sklepów z oponami jest przecenianie produktów, których data produkcji jest starsza niż 2-3 lata. Wówczas możemy się liczyć z upustami rzędu 35-60% od ceny detalicznej.

Zakup na raty

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kierowców, większość sklepów z oponami (oponylux, oponeo czy intercars) udostępniła możliwość zakupu swoich produktów na raty, prezentując oferty placówek tj. Credite Agricole, Alior Bank czy BGŻ BNP Paribas. Klienci otrzymują do dyspozycji raty 0% lub (najczęściej) z oprocentowaniem oscylującym w okolicach 1% (0,90 - 1,20).

Poniżej prosta symulacja zakupu na raty 4 sztuk prezentowanych opon wielosezonowych Pirelli w rozmiarze 255/55 R18 XL, Run Flat, * (109H). Przy założeniu, iż jedna opona kosztuje 700 zł, za komplet przyjdzie nam zapłacić 2 800 zł. W zależności od ilości wybranych rat, miesięcznie będziemy musieli przelewać na konto banku od 262 (12 rat) do 1 428 zł (2 raty). Kalkulacja dotyczy oprocentowania wynoszącego 1%.

Kalkulacja zakupu opon na raty
Ilość rat Miesięczna rata Koszt całkowity Nadpłata
2 1 428 zł 2 856 zł 56 zł
4 728 zł 2 912 zł 112 zł
6 495 zł 2 970 zł 170 zł
8 378 zł 3 024 zł 224 zł
10 309 zł 3 090 zł 290 zł
12 262 zł 3 144 zł 344 zł

Produkty powiązane

Kupując opony całoroczne w sklepie internetowym, bardzo często mamy możliwość dodania do swojego zamówienia całej gamy interesujących produktów bądź usług powiązanych z wybranym asortymentem. Najczęściej są to propozycje przedmiotów w cenie od kilku do kilkunastu złotych, którymi w przypadku modelu Scorpion Verde All Season mogą być m.in. ładowarki do telefonu na USB, worki do opon, ramki do tablic rejestracyjnych oraz mierniki ciśnienia.

roadcruza ra1100

Opony Roadcruza RA1100 – charakterystyka, opinie, testy

2023-07-28
Opony Roadcruza RA1100 – Charakterystyka, opinie, testy Wybór opon to kwestia, z którą musi liczyć się każdy właściciel auta. Chociaż zakupów w związku z pojazdem jest znacznie więcej, odpowiednie ogumienie to jeden z najważniejszych aspektów, który wpływa nie tylko na bezpieczeństwo podczas jazdy, ale też komfort podróżowania, zużycie paliwa, jak i samych opon. Dlatego przed zakupem najlepszego kompletu warto zapoznać się w kilkoma testami, opiniami i informacjami dotyczącymi opon. Jedną z propozycji godnych uwagi są opony całoroczne i sezonowe Roadcruza RA1100. Wśród najchętniej wybieranych modeli produktu znajduje się m.in. ogumienie Roadcruza 215 75r15 czy też Roadcruza 215 65r16. Sprawdź, czy warto postawić na model całoroczny i czym jeszcze charakteryzuje się coraz popularniejsza propozycja Roadcruza RA 1100.
jak rozpoznać opony wielosezonowe

Jak rozpoznać opony wielosezonowe?

2023-05-31
Odpowiedni wybór opon jest niezbędną kwestią wpływającą na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Każde ogumienie, czy to sezonowe, czy wielosezonowe posiada skomplikowane symbole, które mogą utrudniać samodzielny wybór. Jak rozpoznać opony wielosezonowe? Jak odczytywać symbole znajdujące się na oponach? Jak rozróżnić opony wielosezonowe od sezonowych? Aby ułatwić podjęcie decyzji odnośnie wyboru opon, przedstawiamy wszystko co należy wiedzieć o ich oznaczeniach.
opony całoroczne

Opony całoroczne – czy warto się na nie zdecydować?

2023-05-05
Zmiana pory roku ponagla kierowców do zmiany opon z zimowych na letnie. A może jednak lepiej zrezygnować z opon sezonowych i zainwestować w całoroczne modele ogumienia. Czy warto zakupić opony całoroczne? Jakie właściwości mają opony całoroczne? Czy są lepsze od sezonowych? Sprawdźmy, jakie korzyści daje nam posiadanie opon całorocznych.
Michelin CrossClimate 2

Michelin CrossClimate 2. Charakterystyka opony, testy i opinie

2023-01-25
Michelin CrossClimate 2 swój sukces zawdzięcza przede wszystkim dzięki bardzo wysokim osiągom hamowania i przyczepności na mokrej i zaśnieżonej drodze gwarantując tym samym optymalne zużywanie się bieżnika. Wpływa to na większe bezpieczeństwo, ale też oszczędność spalania paliwa, ale też samych opon. Inwestując w model Michelin CrossClimate 2 można śmiało zapomnieć o cosezonowej zmianie ogumienia, ponieważ model ten świetnie radzi sobie w każdych warunkach.
roadstone n priz 4s

Roadstone N Priz 4S

2023-01-09
Aby znaleźć opony, które zapewnią maksimum bezpieczeństwa i komfortu, należy określić własny styl jazdy, częstotliwość korzystania z auta oraz uwzględnić najczęściej uczęszczane drogi i warunki na nich panujące. Absolutnie wystarczającym ogumieniem dla osób jeżdżących w sposób umiarkowany i nieszczególnie często będą dobre opony klasy budżetowej, takiej jak Roadstone N Priz 4S. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę podczas wyboru ogumienia i czym charakteryzuje się wspomniany model koreańskiego producenta? Sprawdź i podejmij dobrą decyzję.
premiorri vimero as

Premiorri Vimero As. Prezentacja modelu

2023-01-07
Za jedną oponę klasy premium można niekiedy kupić cały komplet ogumienia w klasie budżetowej, które również doskonale sprawdzi się w przypadku umiarkowanej jazdy i poruszaniu głównie po mieście. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest też ogumienie wielosezonowe zamiast tradycyjnych opon sezonowych. Jednym z takich produktów jest model Premiorri Vimero As. Sprawdź, co wyróżnia te opony i dlaczego warto wyposażyć w nie swoje auto.