Data modyfikacji:

Radar Dimax 4Season 225/40 R18 92W XL

Autor: Łukasz Wulkanista

Opona całoroczna Radar Dimax 4Season 225/40 R18 92W XL (zdj

Zdjęcie poglądowe modelu Dimax 4Season w rozmiarze 225/40 R18 XL

Porównujemy oferty 32 sklepów z oponami całorocznymi firmy Radar w rozmiarze 225/40R18. Zobacz gdzie kupić opony Dimax 4Season w najniższej cenie. Sprawdź opinie kierowców, przejrzyj wyniki testów, dane techniczne, okres gwarancji i zdjęcia bieżnika. Przeczytaj opis modelu oraz informacje o producencie. Zobacz co przedstawia etykieta unijna, jakie jest przeznaczenie czy rodzaj bieżnika wybranego produktu. Sprawdź jak kształtuje się aktualna cena opon.

Co oznacza zapis "92 W XL" w nazwie opony?

Parametry techniczne

Radar Dimax 4Season w rozmiarze 225/40 R18 92W to opona całoroczna oraz wzmacniana (XL). Marka, model jak również sama opona - zaliczane są do klasy budżetowej. Pełna lista parametrów została zaprezentowana w tabeli poniżej.

Pełna specyfikacja opony (szczegóły produktu)
Parametr Wartość
Producent Radar
Koncern grupa Radar
Siedziba Chiny
Klasa budżetowa
Model Dimax 4Season
Poprzedni model -
Następny model -
Sezon opony całoroczne
Rozmiar [size width="225" profile="40" diameter="18"]225/40 R18[/size]
Szerokość 225 mm
Profil 40 % (opona niskoprofilowa)
Średnica 18 cali
Konstrukcja R (radialna)
Wysokość profilu 90 mm
Kraj produkcji Chiny
Rodzaj bieżnika symetryczny
Indeks nośności 92
Maksymalna nośność 630 kg
Indeks prędkości W
Maksymalna prędkość 270 km/h
Przeznaczenie auta osobowe
Gwarancja 2 lata od daty zakupu
Opory toczenia E (spalanie paliwa)
Przyczepność na mokrym C (droga hamowania)
Hałas zewnętrzny 72 dB
Fale (1-3) 2
Waga (ciężar) 11,31 kg
Cena ~ 150 zł (brutto, z VAT)
Run Flat nie
Wzmocnienie tak (XL)
Rant ochronny felgi -
Inne oznaczenia -
Pełna nazwa Radar Dimax 4Season 225/40 R18 92W XL

Model Dimax 4Season

Fragment bieżnika Dimax 4Season firmy Radar (zdjęcie)

Opis opony Radar Dimax 4Season w pigułce. Producentem opon jest marka Radar, która posiada swoje fabryki w takich krajach jak Chiny. Prezentowany model stworzono z myślą o sezonie letnim i zimowym. Jeżeli chodzi o gwarancję na opony Radar (klasa budżetowa) to wynosi ona 2 lata od daty zakupu. Bieżnik Dimax 4Season ma konstrukcję symetryczną, o której więcej dowiesz się w tej części opisu.

Opony całoroczne Radar Dimax 4Season w rozmiarze 225/40 R18 92W XL

Opony całoroczne Radar Dimax 4Season w prezentowanym przykładzie dostępne są w rozmiarze 225/40 R18. Ich indeks prędkości wynosi W – informuje on o maksymalnej dopuszczalnej prędkości, z jaką można się na nich poruszać – w tym przypadku jest to 270 km/h. Z kolei indeks nośności modelu Radar Dimax 4Season 225/40 R18 ma wartość 92. Jest to maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać opona podczas jazdy z maksymalną dopuszczalną prędkością. W omawianych oponach indeks nośności 92 przekłada się na 630 kg.

Samo oznaczenie rozmiaru 225/40 R18 należy odczytywać następująco: pierwsza wartość to szerokość opony w milimetrach (tutaj 225 mm), druga to wysokość profilu podawana jako procent z szerokości (w tym przypadku 90), litera to typ konstrukcji opony (radialna lub diagonalna), a trzecia liczba to średnica felgi, na jakiej należy zamontować dany model (tutaj 18 cali). W przypadku rozmiaru 225/40 R18 omawianego modelu etykieta prezentuje się następująco: E za opory toczenia, C za hamowanie na mokrej nawierzchni i wartość 72 dB emitowanego hałasu zewnętrznego. Opony Radar Dimax 4Season 225/40 R18 montowane są w samochodach typu Mercedes Klasa A (W176), Peugeot 308 (T9), Lexus IS (XE30 Restyling), VW Golf (IV), Ford Mondeo (III) itd.

Opona do samochodów osobowych

Przeznaczenie - samochody osobowe (zdjęcie)

Dimax 4Season w rozmiarze 225/40 R18 sklasyfikowany został przez producenta jako ogumienie osobowe. Opony osobowe montowane są na przykład w miejskich kompaktach, rodzinnych sedanach czy kombi, a także popularnych crossoverach. Najczęściej posiadają bieżnik kierunkowy lub asymetryczny. Modele opon osobowych dzielą się na trzy klasy: premium (najbardziej zaawansowane technologicznie, o największych osiągach), średnią (optymalny stosunek cena-jakość) i ekonomiczną (najtańsze). Opony osobowe mogą posiadać szereg dodatkowych cech: technologię Run Flat, rant ochronny czy wzmocnioną konstrukcję.

Klasa - budżetowa. Tanie opony dla kierowców preferujących jazdę po mieście

Klasa - budżetowa

Opony firmy Radar pozycjonowane są przez branżę motoryzacyjną jako produkty klasy budżetowej. Wybierając opony do swojego samochodu warto zastanowić się nad klasą opon, które zamierzamy kupić. Opony klasy ekonomicznej to dobre rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią przepłacać i zależy im na zoptymalizowanych osiągach oraz bezpieczeństwie. W jakiej sytuacji się sprawdzą? Wtedy, gdy poruszamy się głównie po mieście, pokonujemy niewielkie przebiegi i zamierzamy je zamontować w typowo miejskim aucie o niewielkiej mocy silnika. Najpopularniejsze opony klasy ekonomicznej, to: Radar, Neolin, Goodride, Achilles, Imperial, Dębica i Barum.

Etykieta unijna opon Dimax 4Season 225/40 R18 czyli ocena hałasu, hamowania i spalania

Za sprawą unijnym etykietom na opony można w szybki sposób porównać możliwości opon różnych producentów. Zgodnie z prawem, na etykiecie musi znaleźć się informacja dotycząca trzech osiągów: przyczepności na mokrej nawierzchni, efektywności paliwowej (oporów toczenia), a także hałasu generowanego w czasie jazdy. Są przedstawione za pomocą przejrzystych piktogramów, które sprawiają, że nawet osoba, która nie zna się na oponach z łatwością zrozumie wszystkie zamieszczone na niej informacje. Zobacz jak prezentują się oceny opon Radar Dimax 4Season 225/40R18 92W na etykiecie unijnej.

Spalanie paliwa - ocena E

Spalanie paliwa to jeden z parametrów zawartych na etykiecie dołączonej do każdej opony sprzedawanej na terenie Unii Europejskiej. Dzięki tym danym, kierowca może zobaczyć, który z modeli jest bardziej ekonomiczny w eksploatacji i na tej podstawie podjąć decyzję o zakupie. Oszczędność paliwa jest określana w zakresie od A do G na kolorowej skali mieszczącej się w lewym górnym rogu etykiety. Litera A i kolor zielony oznaczają największą oszczędność paliwa, a litera G i kolor czerwony - najmniejszą. Taką samą ocenę - "E" na etykiecie unijnej w kategorii "spalanie paliwa" uzyskało jeszcze 16 innych produktów spełniających kryteria - opony 225/40 R18 (rozmiar) oraz całoroczne (sezon).

Hamowanie na mokrym - ocena C

Fragment etykiety unijnej zawierający informacje o przyczepności na mokrej nawierzchni prezentuje wyniki pomiaru drogi hamowania i siły tarcia opon we wspomnianych warunkach w porównaniu do modelu referencyjnego. Etykieta unijna za przyczepność na mokrym przewiduje przyznanie klas od A (najwyższa) do G (najniższa) – warto jednak pamiętać, że klasa D dla rozgraniczenia lepszych i gorszych produktów pozostaje pusta, a opony z klasą G nie są dopuszczane do sprzedaży, więc w praktyce takich się nie spotyka. Identyczną notę - "C" na etykiecie unijnej w kategorii "przyczepność na mokrej nawierzchni" uzyskało jeszcze 16 innych produktów spełniających wytyczne - opony Dimax 4Season (model) oraz 18 cali (średnica).

Hałas na zewnątrz - 72 dB

Umieszczana na oponach etykieta unijna informuje o hałasie zewnętrznym, który jest przez nie emitowany. Jest to wynik polityki ochrony środowiska prowadzonej przez UE. Dla kierowców z pewnością bardziej istotna byłaby informacja o poziomie hałasu wewnętrznego, który jest odczuwany w kabinie pojazdu i ma wpływ ma komfort podróżowania (szczególnie na długich trasach). W przeciwieństwie do oporów toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni w przypadku hałasu zewnętrznego nie są nadawane klasy od A do G, tylko ocena w postaci 3 fal i wynik pomiaru w dB. Wynik "72 dB" na etykiecie unijnej w kategorii "hałas zewnętrzny" uzyskał jeszcze 1 produkt spełniający kryteria - opony Radar (producent), całoroczne (sezon) oraz 225/40 R18 (rozmiar).

Firma Radar

Logo firmy oponiarskiej Radar (zdjęcie)

Marka Radar Tires jest własnością firmy Omni United i została wprowadzona na rynek w 2006 roku. Firma produkuje opony do samochodów osobowych, SUV-ów, przyczep oraz opony przemysłowe. Opony Radar łączą najwyższe standardy z doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Produkty firmy są certyfikowane zgodnie z kilkoma normami jakości, takimi jak ISO, DOT, ECE, INMETRO, GCC i CCC. Osiem nowoczesnych obiektów rozmieszczonych w trzech krajach produkuje opony bez użycia wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych spełniając surowe przepisy UE.

Jak sprawdza się symetryczna rzeźba bieżnika w oponie Radar Dimax 4Season 225/40 R18 92W? Poznaj jej wady i zalety

Bieżnik symetryczny (zdjęcie)

Model Dimax 4Season (Radar) wyposażony został w symetryczną rzeźbę bieżnika. Bieżnik symetryczny to rzeźba, w której obie połówki mają taki sam kształt, a opona pracuje w jednakowy sposób niezależnie od kierunku jazdy i sposobu montażu. Takie rozwiązanie przekłada się na dość przeciętne osiągi (szczególnie przy wyższych prędkościach i na mokrej nawierzchni), dlatego w przypadku opon osobowych takie rozwiązanie jest obecnie stosowane niezwykle rzadko. Do zalet takich produktów należy przede wszystkim niska cena (dotyczy aut osobowych). Opony symetryczne można częściej spotkać w przypadku samochodów dostawczych.

Oznaczenia 92W oraz XL

Napisy "92" oraz "W" umieszczone na boku opony, najczęściej za jej rozmiarem to kolejno indeks nośności (do 630 kg) oraz prędkości (do 270 km/h). Pamiętajcie, że nie wolno ich lekceważyć podczas wyboru opon wielosezonowych. XL to skrót od extra load oznaczający ogumienie o wzmacnianej konstrukcji.

Opona całoroczna

Opony całoroczne

Radar Dimax 4Season 225/40 R18 należy do grupy opon wielosezonowych. Opony całoroczne nazywane są także wielosezonowymi. Stanowią one kompromis pomiędzy letnimi i zimowymi, dlatego charakteryzują się nieco twardszą mieszanką od tych drugich i mniej agresywnym bieżnikiem. Najlepiej sprawdzają się w umiarkowanych warunkach (lato bez upału, łagodna zima). Opony całoroczne dostosowane do warunków zimowych mają na ścianie bocznej symbol 3PMSF (trzech górskich szczytów z płatkiem śniegu). Najłatwiej rozpoznać je po nazwie, która zwykle kojarzy się z czterema porami roku – "4Seasons", "Quatrac", "All Season", "All Weather" itd.

Gwarancja na opony Dimax 4Season

Radar to opony klasy budżetowej, które oferują zrównoważony stosunek jakości do ceny i sprawdzają się podczas codziennej jazdy. Producent ogumienia tej marki udziela gwarancji na okres 2 lat od daty zakupu, co oznacza, że w tym czasie można zgłosić wszelkie wady produkcyjne ogumienia. Warto jednak pamiętać, że opony są produktami ulegającymi naturalnemu zużyciu, dlatego im dłużej będziemy zwlekać ze zgłoszeniem sprzedawcy usterki, tym trudniej będzie uzyskać pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

2 lata od daty zakupu

Opinie kierowców rozmiaru 225/40 R18 o oponach Radar Dimax 4Season

Opinie o oponie są obecnie zbierane od użytkowników. Czekamy na pierwsze wrażenia z jazdy oraz informacje jak opony zachowują się w różnych warunkach. Dodaj swoją opinię. W komentarzu poza recenzją proszę o podawanie marki i modelu auta, lokalizacji (góry, miasto, trasa) oraz preferowanego stylu jazdy.

Radar w testach opon wielosezonowych

Test opon wielosezonowych Radar

Opony produkowane w Chinach zdobywają wśród użytkowników skrajne opinie, jednak ze względu na ich coraz wyższą jakość są cenione przez wszystkich szukających bezpiecznych opon w rozsądnej cenie. Chińskie opony są najczęściej wybierane przez kierowców szukających nowego ogumienia i nie chcących przepłacać. Zapewniają zoptymalizowane osiągi w zróżnicowanych warunkach pogodowych, a także dobrze radzą sobie w autach małolitrażowych i podczas jazdy po mieście. Mimo że są rzadko brane pod uwagę przez specjalistów z branży motoryzacyjnej podczas sezonowych testów ogumienia, coraz częściej zajmują w nich miejsca w środku stawki wykazując lepsze osiągi od konkurencyjnych opon wyprodukowanych w Ameryce czy Europie. Wszystko to sprawia, że sprzedaż chińskich opon na całym świecie rośnie, a kierowcy którzy nie byli wcześniej przekonani do ogumienia powstającego w tym kraju, zyskują o nim dobrą opinię i wybierają je do codziennej jazdy.

Radar Dimax 4Season 225/40 R18 92W XL na forach czyli inne formy zapisu prezentowanej opony

Zobacz inne określenia opon Radar Dimax 4Season 225/40 R18 92W XL. Sformułowania te często spotykane są w sklepach z oponami czy na portalach społecznościowych. Zwroty zawierają różne formy zapisu sezonu (opony całoroczne), rozmiaru (225/40 R18), indeksów (92W XL), modelu (Dimax 4Season) oraz nazwy producenta (Radar) przedstawione w odmiennej kolejności.

Znalezione m.in. na forum:

  • opony całoroczne Radar 225/40/18 Dimax AllSeason
  • 225/40 R18 Radar Dimax 4Season 92W
  • Dimax 4Season 225/40 R18 92 W całoroczne
  • Radar Dimax 4Season 225/40R18 XL
  • opony Radar Dimax 4 Season 225 40 18

Polecane opony całoroczne 225 40 R18 92W w podobnej cenie i parametrach

Poniżej lista alternatywnych opon wielosezonowych o szerokości 225 mm, profilu 40 %, średnicy 18 cali oraz indeksach 92W. Przygotowana propozycja to ogumienie o podobnych parametrach oraz zbliżonym przedziale cenowym. Dla przypomnienia etykieta, gwarancja oraz cena obecnie omawianej opony.

Opona całoroczna
Opona Nokian Weatherproof 225 40 R18 92V XL FR

Logo firmy Nokian
Klasa premium

Nokian Weatherproof
225/40 R18 92V XL FR

  • Wzmacniane – XL
  • Rant ochronny – FR
  • Gwarancja – 5 lat od daty zakupu
  • Indeks nośności – 92 (do 630 kg/oponę)
  • Indeks prędkości – V (do 240 km/h)
  • Najlepsza przyczepność na mokrym (klasa A)
C A 69dB
Cena od 420 zł / szt.

Opona całoroczna
Opona Kleber Quadraxer 2 225 40 R18 92W XL FR

Logo firmy Kleber
Klasa średnia

Kleber Quadraxer 2
225/40 R18 92W XL FR

  • Wzmacniane – XL
  • Rant ochronny – FR
  • Gwarancja – 5 lat od daty zakupu
  • Indeks nośności – 92 (do 630 kg/oponę)
  • Indeks prędkości – W (do 270 km/h)
C B 69dB
Cena od 390 zł / szt.

Opona całoroczna
Opona Pirelli Cinturato All Season Plus 225 40 R18 92Y XL S

Logo firmy Pirelli
Klasa premium

Pirelli Cinturato All Season Plus
225/40 R18 92Y XL Seal Inside

  • Wzmacniane – XL
  • Gwarancja – 5 lat od daty produkcji
  • Indeks nośności – 92 (do 630 kg/oponę)
  • Indeks prędkości – Y (do 300 km/h)
  • Dodatkowe oznaczenia – Seal Inside, 3PMSF, M+S
C B 69dB
Cena od 387 zł / szt.

Opona całoroczna
Opona Bridgestone Weather Control A005 225 40 R18 92Y XL FR

Logo firmy Bridgestone
Klasa premium

Bridgestone Weather Control A005
225/40 R18 92Y XL FR

  • Wzmacniane – XL
  • Rant ochronny – FR
  • Gwarancja – 5 lat od daty produkcji
  • Indeks nośności – 92 (do 630 kg/oponę)
  • Indeks prędkości – Y (do 300 km/h)
  • Dodatkowe oznaczenia – 3PMSF
  • Najlepsza przyczepność na mokrym (klasa A)
C A 71dB
Cena od 401 zł / szt.

Opona całoroczna
Opona Yokohama BluEarth-4S AW21 225 40 R18 92W XL RPB

Logo firmy Yokohama
Klasa premium

Yokohama BluEarth-4S AW21
225/40 R18 92W XL RPB

  • Wzmacniane – XL
  • Rant ochronny – RPB
  • Gwarancja – 5 lat od daty produkcji
  • Indeks nośności – 92 (do 630 kg/oponę)
  • Indeks prędkości – W (do 270 km/h)
  • Dodatkowe oznaczenia – 3PMSF, M+S
E B 72dB
Cena od 371 zł / szt.

Dodatkowe informacje

Kierowca w samochodzie

Na koniec kilka słów o promocjach na opony całoroczne, wyprzedażach starszych modeli, zakupach na raty oraz produktach powiązanych.

Promocja i wyprzedaż

Zacznijmy od promocji, którymi coraz częściej kuszą swoich klientów producenci oraz właściciele sklepów internetowych. Do najchętniej stosowanych benefitów w branży oponiarskiej należą smycze do kluczy, karty przedpłacone, kubki termiczne, oficjalne piłki nożne lub bilety na zawody żużlowe.

Jeżeli chodzi o wyprzedaż opon wielosezonowych firmy Radar to najbardziej opłacalny okazuje się zakup ogumienia poza szczytem sezonu. Kolejną praktyką sklepów z oponami jest przecenianie produktów, których data produkcji jest starsza niż 2-3 lata. Wówczas możemy się liczyć z upustami rzędu 42-63% od ceny detalicznej.

Zakup na raty

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kierowców, większość sklepów z oponami (sklepopon, oponeo czy intercars) udostępniła możliwość zakupu swoich produktów na raty, prezentując oferty placówek tj. mBank, Credite Agricole oraz BGŻ BNP Paribas. Klienci otrzymują do dyspozycji raty 0% lub (najczęściej) z oprocentowaniem oscylującym w okolicach 1% (0,90 - 1,20).

Poniżej prosta symulacja zakupu na raty 4 sztuk prezentowanych opon wielosezonowych Radar w rozmiarze 225/40 R18 XL (92W). Przy założeniu, iż jedna opona kosztuje 150 zł, za komplet przyjdzie nam zapłacić 600 zł. W zależności od ilości wybranych rat, miesięcznie będziemy musieli przelewać na konto banku od 56 (12 rat) do 306 zł (2 raty). Kalkulacja dotyczy oprocentowania wynoszącego 1%.

Kalkulacja zakupu opon na raty
Ilość rat Miesięczna rata Koszt całkowity Nadpłata
2 306 zł 612 zł 12 zł
4 156 zł 624 zł 24 zł
6 106 zł 636 zł 36 zł
8 81 zł 648 zł 48 zł
10 67 zł 670 zł 70 zł
12 56 zł 672 zł 72 zł

Produkty powiązane

Kupując opony całoroczne w sklepie internetowym, bardzo często mamy możliwość dodania do swojego zamówienia całej gamy interesujących produktów bądź usług powiązanych z wybranym asortymentem. Najczęściej są to propozycje przedmiotów w cenie od kilku do kilkunastu złotych, którymi w przypadku modelu Dimax 4Season mogą być m.in. mierniki ciśnienia, pianki naprawcze, skrobaczki do szyb czy ubezpieczenie opon.

roadcruza ra1100

Opony Roadcruza RA1100 – charakterystyka, opinie, testy

2023-07-28
Opony Roadcruza RA1100 – Charakterystyka, opinie, testy Wybór opon to kwestia, z którą musi liczyć się każdy właściciel auta. Chociaż zakupów w związku z pojazdem jest znacznie więcej, odpowiednie ogumienie to jeden z najważniejszych aspektów, który wpływa nie tylko na bezpieczeństwo podczas jazdy, ale też komfort podróżowania, zużycie paliwa, jak i samych opon. Dlatego przed zakupem najlepszego kompletu warto zapoznać się w kilkoma testami, opiniami i informacjami dotyczącymi opon. Jedną z propozycji godnych uwagi są opony całoroczne i sezonowe Roadcruza RA1100. Wśród najchętniej wybieranych modeli produktu znajduje się m.in. ogumienie Roadcruza 215 75r15 czy też Roadcruza 215 65r16. Sprawdź, czy warto postawić na model całoroczny i czym jeszcze charakteryzuje się coraz popularniejsza propozycja Roadcruza RA 1100.
jak rozpoznać opony wielosezonowe

Jak rozpoznać opony wielosezonowe?

2023-05-31
Odpowiedni wybór opon jest niezbędną kwestią wpływającą na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Każde ogumienie, czy to sezonowe, czy wielosezonowe posiada skomplikowane symbole, które mogą utrudniać samodzielny wybór. Jak rozpoznać opony wielosezonowe? Jak odczytywać symbole znajdujące się na oponach? Jak rozróżnić opony wielosezonowe od sezonowych? Aby ułatwić podjęcie decyzji odnośnie wyboru opon, przedstawiamy wszystko co należy wiedzieć o ich oznaczeniach.
opony całoroczne

Opony całoroczne – czy warto się na nie zdecydować?

2023-05-05
Zmiana pory roku ponagla kierowców do zmiany opon z zimowych na letnie. A może jednak lepiej zrezygnować z opon sezonowych i zainwestować w całoroczne modele ogumienia. Czy warto zakupić opony całoroczne? Jakie właściwości mają opony całoroczne? Czy są lepsze od sezonowych? Sprawdźmy, jakie korzyści daje nam posiadanie opon całorocznych.
Michelin CrossClimate 2

Michelin CrossClimate 2. Charakterystyka opony, testy i opinie

2023-01-25
Michelin CrossClimate 2 swój sukces zawdzięcza przede wszystkim dzięki bardzo wysokim osiągom hamowania i przyczepności na mokrej i zaśnieżonej drodze gwarantując tym samym optymalne zużywanie się bieżnika. Wpływa to na większe bezpieczeństwo, ale też oszczędność spalania paliwa, ale też samych opon. Inwestując w model Michelin CrossClimate 2 można śmiało zapomnieć o cosezonowej zmianie ogumienia, ponieważ model ten świetnie radzi sobie w każdych warunkach.
roadstone n priz 4s

Roadstone N Priz 4S

2023-01-09
Aby znaleźć opony, które zapewnią maksimum bezpieczeństwa i komfortu, należy określić własny styl jazdy, częstotliwość korzystania z auta oraz uwzględnić najczęściej uczęszczane drogi i warunki na nich panujące. Absolutnie wystarczającym ogumieniem dla osób jeżdżących w sposób umiarkowany i nieszczególnie często będą dobre opony klasy budżetowej, takiej jak Roadstone N Priz 4S. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę podczas wyboru ogumienia i czym charakteryzuje się wspomniany model koreańskiego producenta? Sprawdź i podejmij dobrą decyzję.
premiorri vimero as

Premiorri Vimero As. Prezentacja modelu

2023-01-07
Za jedną oponę klasy premium można niekiedy kupić cały komplet ogumienia w klasie budżetowej, które również doskonale sprawdzi się w przypadku umiarkowanej jazdy i poruszaniu głównie po mieście. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest też ogumienie wielosezonowe zamiast tradycyjnych opon sezonowych. Jednym z takich produktów jest model Premiorri Vimero As. Sprawdź, co wyróżnia te opony i dlaczego warto wyposażyć w nie swoje auto.